Noniiiin nytte sitte on joulut juhlittu ja vuosi vaihdettu! Vois kai sitä sanoo et oli jo aikaki siirtyy seuraaval vuodel sen verran tapahtumarikas ja raskas vuosi oli kyl taas! Mut mä nyt oon semmonen draamamagneetti et ei tää varmaa täst miksikää muutu mut ei se mitään! Hehheh ette muuten saanu sitä joulukoristepäivityst :D Otin ne kuvat kyllä mut sit sain palautet et mun blogini aukee vähä hitaasti muutenki et ei kannata pistää viittäkymment kuvaa:D Mutta joulutunnelmiin!
Jouluu edeltävä viikko meni kiireisis tunnelmissa taas vaihteeks! Sen jälkee oonki sit saanu nukkuu pitkää ja löhöillä koko päivän pyjama pääl. Aaaah sitä oon kaivannukki :D Mut joo ennen jouluu tuli käytyy shoppailemassa joululahjoja Javin kanssa ja kattelemassa jouluvaloja, jotka ei ollu niinku suomes et yhdes puussa pari valoo vaan oli mm. talo joka oli ympäröity valoil ja sen lisäks koko piha täynnä mitä erilaisempia otuksii ja kaiken lisäks ne vilkkus radiokanavan musiikin tahtii.. HEHHEH. Hmmm sitte vähä juhlistettii Meganin, Jeremiahin, Nickin ja Baileyn kanssa ja mitäs muuta noh sitte käytii Javin ja Charlenen kans joulukahveil ja sen sellasta.
Jouluaaton aattona sitte kaikki siskot tuli kotiin :) Noh olihan se kiva nähdä kaikki taas mut pakko sanoo et ootin Inaa eniten ! Mut jooo siinä sitte ooteltiin et joulunvietto alkais... Tääl sen odottamine oli kyl oikee erityisen pitkä saakeli ku vast neljält aattoiltapäiväl mentii (yllättäen) kirkkoo ! Tosin sitä enne oli vähä draamaaki ku Claire heräs yöllä kauheesee vatsakipuu eikä se saanu henkee ollenkaa ni mum ja dad lähti sen kans sit sairaalaa sillo yöl. Mut joo kaikki oli sit hyvi kummiski :D Kirkon jälkee mentii sit dadin siskon luo misä oli kaikki sen 5 sisarust ja niitte miljoona lasta eli siis mun serkut ja joo en muista ku yhden nimen et niin :D Siellä sitte syötiin ei niin jouluista ruokaa ja katottiin ku lapset riehus ja aikuiset keskusteli :D
| Meiän joulukaupunki |
Joulupäivän aamun sitte herättii puol kahdeksalt ja "lapset" meni rappusten yläpäähä ku mum otti kuvii rappusten alapääst :D Hehheh kuulemma perinne :D Yön aikan Joulupukki oli käyny, mut sen lisäks oli perheelt saadut lahjat erikseen :D Joulupukin lahjoi avates meniki sit pari tuntii, minkä jälkee vaihdettii vaatteet päälle ja syötiin Mikkihiiri vohveleit sen jälkee sit avattiin ne perheenjäsenten antamat lahjat :D Sain kaikenlaista mm. pinkit kuoret mun macbookiini, coachin laukun <3, pari pipoo, angry birds keittokirjan ja noh muuta roinaa :D Sitte myöhemmi Grammy ja Grandpa tuli kylää ja syötiin "jouluateria" joka oli aikaperus lihaa ja perunamuusii :D Nooh siin se päivä sit meniki, löhötes ja mitää Tapanin päivää tääl ei juhlitakkaa vaa sillo menin totta kai shoppailemaa Inan kans.
Muuten välipäivin sit noh olin lumilautailemas meiä koulun alpine clubin kans :D Aikamoist kyntämist oli näin 10kk tauon jälkee mut kyl se siit loppuu kohden alko sujuu :D Kävi kyl Javii sääliks ku raukka näki ensimmäist kertaa lunta kunnol maas ja sit heti pistettii lumilauta jalkoje alle :D Ja jooo olis sen kyl kannattanu ekaks iha lasketella suksil .. :D
Sitte seuraavana aamuna mum tuliki herättämää mut 8.40 et haluuks lähtee puolen tunnin pääst Chicagoon Javin mumin kans :D Meiän oli siis tarkotus mennä sinne alunperinki sillon mut tulipahan taas vähän mutkii ja draamaa vastaan ni eipä sitte mentykkään sillä porukalla. Jokatapaukses sit mentii kattelee sinne Chicagoo vähä korkeemmalt katsottuna ja totta kai sit piti käydä sitä peilipapuaki kattomas noin kymmenet kertaa :D Ja aivan täl kertaa nähtii Marilyn patsas kans ja sitte iltapäivästä nähtiin sit vähä muitaki vaihtareit ja sit lähettiinki jo kotiin. Illalla sain mukavan yllätyksen ku Nick soitti et he on tulos hakemaa mua ja olin iha kujal et mihi kunnes hän valaisi et Snowballiin tottakai :D Siel seikkailen siis edellee joka viikko :D
Vuoden vaihtumista juhlin sitte kolmatta kertaa peräkkäin muilla mailla :D Tänä vuon on tosin eka vuosi ikin ku en nähny ilotulitust ollenkaan! Tai siis ei tääl missää mitää rakettei nähny myynnis eikä niit kyl ketää oikee ampunukkaa ?!? Chicagos tietty oli ollu joku iso ilotulitus mut en kyl ees kysyny et voisinks mennä sinne :D Mut juu hengailtiin sitte Javilla parin muun vaihtarin kanssa ja pelailtiin ja juteltiin. Oli iha mukava perustyttöjenilta :DD Tosin must tuntuu et täs ollaa menty pari vuotta taaksepäi, koska sillo just tehtii tätä :DD Mut ei siin se o hyvi mukavaa!
![]() |
| Rebecca, Javi, Giuditta, Minä ja Mitha :D |
Hyvää vuoden jatkoa vaaan jokaselle yhteisesti ja erikseen vai mite se nyt meni ja palataan astiaan sitten ku jaksan/ehdin!
Love u,
Kaisa
P.S Ens viikon keskiviikkona se alkaa. Koeviikko. 7 koet kolme päivää <3 Kuolen. No ehken sittenkää. Ei ne kuulemma oo nii vaikeit ja ku mun arvosanat o nyt nii hyvii ni ei se sit ees haittaa jos menee vähä penkin alle :D







