Mutta lauantai-iltan sit oikee räjähti :DD Charlene piti vähä niiinku pyjamabileet... :D Jooo.o joooo.o :D Oli vähä erillaiset pippalot mihi oon tottunu mut ei valittamist :D En tiiä et huumasko joku mut vai mitä tapahtu mut olin iha ylienerginen koko illa:DD Eeeeeei siinä. Mut juuu siel oli joku vähä pääl 20 vaihtarii täält pohjois-illinoista. Ihan näin BTW 9 niist oli poikii (Y) Se aiheutti kyl vähä suuremma puoleisen kriisin tääl näis host-vanhemmis :D Mut joo loppujen lopuks melkee kaikki pääsi paikal ketä oli kutsuttu :D
Mut jooo ilta meni mukavasti siinä niiin hmmm sanoisinko riehuessa :D Pelailtiin siin biljardii ja pöytäjalkapalloo ja sit siirryttii kuntopallo jalkapalloo ja sit päästiinki jo asiaan ja pelattii peliä nimeltä suck and blow ;D Jooo ja sit syötiin suolatikkui kahdest pääst mahollisimma lyhyeks ja arvatkaapas ketä voitti parinsa kans :DD Jooo ei näistä nyt sen enempää sitte nii..
Myöhemmi illast sit pelattiinki tyynysotaa ja se oli aika mielenkiintost ja sen aikan sit vähä sattus ja tapahtus taas mut ei siitä sen enempää! :DDD Tosin mun o pääsärkeny kokopäivä tänää enkä sit tiiä et johtusko se valvomisest vai siit et ne hito pojat hakkas niil tyynyil iha täysil ja viel päähä :(( Tosin annoin kyl takasinki sitte... Sitte joskus viiden aikaa aamuyöst ku alettii "nukkumaa" ni eihä ainakaa mua väsyttäny yhtää :D Mut onneks sit löysin muitaki ketä ei oikee väsyttäny (+kenjin jota väsytti mut en antanu sen nukkuu) ja vietettii laatuaikaa keskustellen mitä turhimmist asioist. Ja muuten ku pelaa pääkaupunkipelii aamul 7 aikaa ei iha aivot oo parhaimmillaa ja vähä tuli millo kenenki suust mielenkiintosii vastauksii :D Ja muuten todettiin et japanilaiset ei itekkää erota itteää lapsuuden koulukuvistaa :DDD Mut jooo kyl me sit joskus kahdeksan mais alettiin nukkumaanki jo.
Ei siin sit nii kauaa nukuttu ku kymmene aikaa charlenen isä tuli ilahduttamaa meit tiedol et aamupala on katettu :) Mut jooo oli yks hauskimmist öistä mitä oon viettäny ! Ja muuten ei tarvittu alkoholii siihe et voi pitää hauskaa taaskaa!
Maanantaina meninki sitte taas Chicagoon. Täl kertaa se oli AFS:än retki tai semmonee.. Ja btw käytin ekaa kertaa junaa tääl ja en nyt oo iha varma, mut luulen et saan mennä täst lähtie kavereitten kans vaa sinne ! siiiiiistiii. Mut jooo vierailtii siis oikeustalolla ja päästiin seuraamaa iha oikeet oikeudenkäyntii. siiiiiistii. no ei. aluks oli siiistii mut sit ku siel oli sen 90min istunu ni alko riittämää. Sen jälkee käytiinki lounaalla (btw söin salaatin, vaikkei ketää varmaa sitä uskoiskaa must vaik oli tarjol vaik mitä kaikkee epäterveellist). Lounaan jälkee käveltii semmosen jättimäisen peilipavun luo! Siel (yritettiin) ottaa söpöi kuvii itestämme, mut jooo kattokaa ite lopputulokset :D Sen jälkee käytii viel jossai museos, mut joo se oli aika lame. Sit matkusteltiinki jo takasin kotiiii.
Eilen aamupäivällä meninki sitte kampaajalle. Ei voi ku sanoo HEHHEH ! Nyt o vähä niinku polkkatukka.. Ja voin kertoo sil mun kampaaja pojal ei ollu kyl minkäälaist käsityst et mite kuuluis hiuksii leikata! Se oli oikeesti nii se kampas ja otti tukon hiuksii ja leikkas. hehheh. Ja mum ja mun siskot ylisti sen maast taivaisiin. Mietin vaan että MITÄMITÄ? koitan välttää kampaajaa loppuvuoden. Tai kehitän selityksen et miksei mun tartte mennä just sinne.
Eilen illalla juhlistettiinki sitte Angin 18-vuotissynttäreit :) Mentiin keilaamaa ja ajamaa törmäilyautoil ja tietty syömäään Angin, Noreenin, Javin ja Charlenen kanssa ! Angi otti sielt varmaa miljoona kuvaa mut eihä mul niit tietenkää viel oo ssaakeli. Samal olisitte nähny mun uuden hiustyylin mut joudutte ottaa! Mut kuulemisiin ! Palailen asiaan thanks giving tunnelmissa :)
BTW kattokaa toi video :) Se o mein koulust ! Mä en oo siin ku mul oli sillo se leiri mut jooo saatte vähä kuvaa et misä opiskelen :D






















