sunnuntai 13. marraskuuta 2011

OPERATION SNOWBALL FALL EVENT 2011 !

Okei mä nyt kirjottelen oikeestaan pelkästään tosta leiristä, koska se oli MAHTAVA! ja sen lisäks mitään  muuta ihmeellistä tässä ei ookkaan tapahtunu. Tai no oommä pari kertaa käyny shoppailemas muunmuassa talvivaatteita, koska kävelin sitte räntäsateessa perjantaina koulusta kotiin. mutta asiaan!

Ryhmäkuva :)

Nyt oli siiis se snowball leiri :) tarkottaen et perjantai aamulla yhdeksän maissa mentii kirkolle ja ensin pari tuntii pelailtiin ja leikittiin siellä :) sitte puolen päivän jälkeen kaikki noin 150  henkee pakkautu busseihi ja ajeltii melkee kaks tuntii johonki pusikkoo! Mut jooo tähä välii voisin sanoo et en oo ikin noin isol leiril ollu MUTTA en tiiä mite hitos ne onnistu saamaa meiät nii ryhmäytyneeks ennen ku edes lähettii sinne! Meiät siis jaettiin 14 pienempää ryhmään tosin ja ne oli vähä niinku meiän perhe siellä. Hitto tätä on vaikeet selittää :D

Tämmönen  näky odotteli siel kirkolla :D
Mun ryhmän  vetäjät :)

Perusruokailu (Y)

Minä, Whitney,  Hannah  & Casey :)
Mut joo aluks kyl kattelin kaikkie niitte touhuu ja mietin vaa et mihi  hittoo oon lähteny mukaa, ku ihmiset pomppis millo missäki asuis ja yhtäkkii alkaa laulamaa ja tanssimaa  :D ei siin voinu sanoo ku hehheh ja ottaa "maski" poies ja lähtee mukaa :D Koko sen leirin idea siis oli et kaikki saa olla oma ittensä ja kertoo mitä tuntee ja mitä on kokenu ja saada tukee siihen. ja antaa haleja! Mut jooo siel leirillä perjantain sitte oli kaks puhujaa. Eka oli Evan Dollard :D Veikkaan et ketää teist ei sitä tiiä mut se o joku tositv-tähti :D Tai siis se voitti Amerikan Gladiaattoreiden ekan tuotantokauden ja jonku  ninjailu ohjelman. Sil toisel ei sit ollukkaa iha nii mielenkiintost taustaa, mut sitä jakso kuunnella koko sen tunnin ku se pälätti! Näitte puhujien välis siis mentii  keskustelemaa pikkuryhmii kaikest mitä ne oli aikasemmi selittäny. Mut  jooo  perjantain siin sit hurahtiki jo :D
Evan Dollard
Se toinen puhuja  + Megan & Jack eli sen leirin teinivetäjät (?) :D

Lauantain sit mut kiskottii 5 tunnin  yöunien jälkee sängyst ylös (voitte ehkä kuvitella näyn). Ei siin vähä meinas väsyttää :D En nyt jaksa muistaa et mitä me sillon aamupäiväl tehtii mut hauskaa oli kumminki edellee. Tosin Nick, Brian ja Tommy meinas olla vähä masentavii tekijöit, mut kyl neki siit sit pikkuhiljaa  innostus:D  Nii lauantai-ilta oliki sit.. hmm.. mielenkiintonen kokemus. Sillon siis 6 nuorta meni sinne kaikkien eteen ja kerto tarinan. Joka oli  siis  niitten omasta elämästä. Mul meinas kyl leuka tipahtaa lattiaa ku ekaks semmonen poika jonka kans oon  monta kertaa jutellu alko kertomaa mite se oli yrittäny itsemurhaa vajaa vuos sitte. Eikä ne 5 viimist tarinaa kyl paljoo siit keventyny. Voin kertoo  et kyl  siin  vierähti kyynel, jos toinenki ku niit kuunteli. Ja arvostan kyl  niit ku siel oli et pystyy menemää sinne pääl sadan puol tuntun eteen ja kertoo sun kaikkeist synkimmät salaisuudet. Sen  jälkee mentii sit taas niihi pienryhmii  ja siel taas kerrottiin tarinoita (ja itkettiin). En  nyt oikee tiiä et mite sitä vois kuvailla, mut oli kyl kokemus mitä en ihan heti unohda!
Hehheh esitin heil suomenkielisen runon :D

Minä, Rashan  & Oceane eli  leirin kansainväliset vahvistukset !
Mun  pikkuryhmä :)
Pikkuryhmä taas, täl  kertaa tuleval alustal ;D


Sunnuntai aamu sit niiiiii heräsin siihen et puol alastomii poikii juoksee ympäriinsä :D Ei siinä, ei siinä. Kyl varsinki ne sotilaspoikakoulun pojat oli iha kattomisen arvosii ;) Eikä meiä  koulun viikingeissäkää mitää valittamist ollu.... :D Sit piti mennä kattomaa ku ne laulo ja tanssi seittämä aikaa aamul. Onneks  niil oli vaa pyyhkeet pääl ni se vähä pehmensi mua enkä menny lyömää niit ja ajamaa ulos :D Myöhemmi sit ku silmätki pysys auki meil oli ihan jäätävän kokone halipiiri. Hyvä etten haliyliannostust saanu! Muutenki toi leiri oli täynnä kaikkee söpöilyy :D Esimerkiks siel oli  seinäl kaikil omat pussit ja niihin  kirjotettii lappui mis kehuttii kyseist henkilöö. Ja kyllähä siin  taas pari kyynelt tirahti ku luin niiit lappui..  HEHHEH  mut valitettavasti se leiri sit loppus. Tosin  sit ku se loppus "jouduin" hengailemaa Nickin, Brianin ja Baileyn äidin kans kaks tuntii ku Bailey ja Megan oli vähä niinku töis siel ni niil oli jotai juttui hoidettavana. Mut joo meil oli hauskaa :D Tai ainaki pojil oli ku mentiii subwayhi  ja yritin tilata sitä hiton subii ja siit  ei tullu mitää :D Täällähän ei voi ostaa 15sentin subia.. :D Kyl Brian sit lopultas tuli auttamaa ku totes et ei tost tuu yhtää mitää :D

Meiän koulun edustus :)  Siel oli siis oppilait 13 eri koulust !
Minä &  Bailee odottelemas ruokaa :))))
Oikeelta Nick, Brian , Tommy, Rachel ja edes Bailey &  Megan :)
Unohdin varmaa miljoona asiaa kirjottaa tähä, mut väsyttää ja tää päivä ei ollu ehkä se paras tähä asti. Ei sil et mul olis mitää ihmeellist tapahtunu mut Bailey ja Nick eros ja se oli aika mielenkiintost, koska oon periaattees läheisempi Nicki,i mut sit taaas oon hyvä kaveri Meganin kans. HEHHEH kaisa ja draamaa taas. Mut  kyl tää täst! 2 päivää kouluu  ja sit thanksgiving lomaa  koko ens viikko!

Hehheeh  meiä jengi :) Tai ainaki meiä entine  jengi :D vahvistettuna Baileyn  äiti ja  John :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti