keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Sitä sun tätä ja enimmääkseen sitä!

Nooh nyt koitan armottomasti muistella et mitäs täsä on mahtanu thanksgivingin jälkee tapahtuu! En nyt kaikkee muista, mut on kyl ollu paljo menemist ja tulemist jokapuolel!

Hmmm mistäs sitä alottais.. Ainaki heti thanksgivingin jälkee menin ekaa kertaa Clairen telinevoimistelu kisoihi. Oli mielenkiintosta kattoa ku neidit oli ilmas enemmän ku maanpääl. Clairen kisat ei sit kyl menny iha nii hyvi.. Tai no oli se meiän koulun toiseks paras permannol ja mum oli siit iha innoissaa ! Mut sit se sen paras laji meni huonosti ja se oli nii hito kiukkune :DDD Nooh sit ku se pääsi kotii sielt ni se oli jo vähä paremmal tuulel paitsi et sit mun piti iha välttämät nukkuu sen huonees :D Ja koita siin sit jotai sanoo ku tulee "Ina aina nukkus mun huonees" ja olin et noniiii :D Nukuin siellä sitte (jopa mulle) liian lyhyel sohval  :D

Hmmm mitäs muuta mielenkiintost täsä on sitte tapahtunu... Hmm no ainaki sitte seuraavan viikonloppun käytiin Javin ja Charlenen kans kattomas Twilight! :D Oli hyvä :D Ja sen jälkee mentii tottakai syömää :DD Oli muute hyvää ruokaa :D Ja söin AIVAN liikaa :D Sitte lauantaina menin taas Angin kans Chicagoo! Täl kertaa luistelemaan. Emmäkää nyt mikää huippuluistelija oo mut ku kattos ku ranskalaine Nicolas ja bolivialainen Agustin luisteli ekaa kertaa ni voi hehheh :DD Aivan ensi niitte piti saada luistimet oikeisii jalkoihi! Joo hauskaa oli :D Ja suunnisteltii ympäri Chicagoo EKSYMÄTTÄ! Oon ylpee meist :))))

Agustin, Angin sisko, Nicolas, Angi ja minäää


Agustin, the BEAN ja minä


Nooh sitte seuraavan perjantain hengailtiii Meganin, Tomin, Nickin ja Baileyn kans :D Meiä vähä niinku piti mennä kattomaa ku tuol keskustas sytytettii jouluvalot jne. mut eiks me sit myöhästytty sielt totta kai :D Niitten kans ku jotai tekee ni aina ollaa myöhäs :D Sen jälkee mentii sit kumminkii Nickin luo kattomaa leffaa, jonka nimi ei tuu nyt mielee mut oli nii hito hauska ja nauroin niin paljo et ne sano ettei kato enää ikin mun kans leffaa :D Ja päästettii niitte koira karkuu siin samal. Voin kertoo et oli mukava näky ku Megan lähtee vesisateesee koiran perää ku ammus ilma kenkii ja koht kaikki muut perää :DD Btw Nick o yrittäny murhata mut ajotaidoillaa varmaa 5 kertaa viimisen parin viikon aikan ! Se ei kans osaa ollenkaa ajaa! Se et mitä muuta sinä viikonloppun tein ei kyl nyt tuu mieleen mut kyl mä jotain koska kauhee kiire ollu :D

Mutta sitte seuraava vkl meniki sitte taas niiin että perjantaina menin Aleshan luo :D Se on tämmöne vähä uudempi tuttavuus täält :D (Istuin sen vieres ku oltii ranskan ryhmien kans field tripil juutalaisvainomuseos ja semmoses iha hito hyväs ravintolas). Mut joo sen luo sit kumminki olin  ja siel oli pari muutaki tyttöö ja pidettii tyttöjeiltaa :) Eli syötii, leikittii barbeil ja arvosteltii musiikkivideoit :D




Nooh sillon mun piti sit mennä ajois kotiin KOSKA ! Lauantain oli AFS:än vuotuinen jouluretki Chicagoo :) eli suurin osa alueen vaihtareist nappas junan chicagoo ja sit nähtii kaikki siel : )) Ekaks suunnattii semmosee tiedemuseoo! No kuullostaa varmaa aika hito kiinnostavalt, mut se oikeest oli! Se oli vähä niinku heureka mut pinta-ala potenssiin 100 ja sit voitte kuvitel mimmone jäätävä pytinki (mikä sana!) se oli. Sen jälkee mentii saksalaisil joulumarkkinoil ja hehheh totta kai oli syksyn kylmin päivä ja se oli ulkon ja olin siel kolmen saksalaisen kans (Y) Joo varpaat jäätys maahan kii ku he maisteli saksalaisii herkkui! :D Sit shoppailtii pari tuntii siel niii ennenku lähettii semmosee hmm improvisaatioteatteri esityksee :D (kiitos milla kun toit sanan takaisin mieleeni) Ja sen jälkee syömää italialaist ruokaa :D aaaaah! :D Jooo Siin se päivä meniki ja otettii juna takasi tänne 11 aikoihi. Charlene tuli siitä sitte meille ja vietti koko viikon tääl ku sen hostit oli californias:D
Ryhmäkuva ennen museoo!

Museon jälkee!

Ja teatterijutun jälkee!
Sitte ollaankii jo täsä viikonlopus :D Hmm perjantain menin Robbinin (mun tukihenkilö tääl) leipoo keksei 5 muun vaihtari kans :D Vietettii siel sit se yöki ja näi :D Launtain mun piti mennä iha ajois kotii mut en sit mennykkää ku Robbin ei halunnu et vietän illan yksin koton :DD Mietin siinä että niin, koskaan ei oo sitä ennen tapahtunu! :D Mut ei siin lauantain käytii vähä shoppailemas ja leivottii lisää :) Aivan ja opiskelin matikkaa Robbinin miehen avustuksel ku se o entine matikan opettaja ni se sit kävi mun kans läpi vähä niinku kaikki syksyn asiat, koska finalsit on melkee heti ku pääsen takas kouluu lomalt. Aaaah <3
Joulutunnelmii koulust!
Laura poroilemas

Kyllähä täsä sit kaikenlaist muutaki tapahtunu mut en vaa muist enää mitä :D Yks maininna arvonen juttu oli et menin sulkapallojoukkuee pre-season harjotuksii :DD Kyllä minä kävin kuntoilemassa! Ja meen kyl seuraavii treeneihinki! :D Mutta joulutunnelmiin! Saatte joulukoristuspäivityksen heti ku saan aikaseks :) JA nyt ton meiän koulun videon PITÄIS toimii!






Kaisuliii




tiistai 13. joulukuuta 2011

Thanksgiving and BLACK FRIDAY!

Heissanheissan:)
 
No Thanksgiving sitte oli ja meni aikoja sitte, mut eeeei ooo vaa ollu aikaa eikä motivaatioo alkaa kirjotella. Ei mut oikeesti perjantaina pitais palauttaa englannin kurssin lopputyö tarkottaen 10 esseet. HEHHEH joo. No alkaa ne aika hyvas jamas olla jo.. Tai no hyvas ja hyvas, riippuu mite sen ottaa :D
 
Thanksgiving siis oli sillon joskus miljoona vuotta sitte, mut voin koittaa muistella et mitäs sillo tapahtus. Sillon keskiviikkona Becca eli siis mun sisko ja sen kihlattu Dane tuli meille ja sitte myöhemmin illalla Ina eli mun kiinalainen sisko saapus yliopistolt. Emily tuliki jo maanantain Dominikaaneist! Oli hauskaa naha ku Claire muuttu iha kiusankappaleeks niitten seuras :D Joo keskiviikko meni sit hhmm painies ja pelailles wiitä :D Aivan sitä piti viel sanoo et eihän nää Beccan ja Emilyn poikaystävät tääl yläkerras nukkunu, vaan sivistyneesti alakerrassa!
 
Torstain oliki sit se varsinainen thanksgiving! Aamulla mut revittiin ylos sangystä puol yheksän, koska yheksä
lt lähettiin kävelylle. Voi ku olin innoissani. Nooh ei se loopultaas nii paha ollu :D Tosin illalla mietin et unet olis tullu tarpeeseen! Sitte lenkkeilyn jälkeen joskus puolenpaivan maissa grammy ja grandpa tuli syomään. Ja se ruoka oli muuten hyväää! Oli kahta eri lajii kalkkunaa, perunamuusii, jonkunlaist bataattipaistost misä oli vaahtokarkkei pääl ja ties mitä muuta, en ees mmuist enää :DD Ilta sit taas hengailtiin, KUNNES Ina alko puhumaa et hän on lähdös black friday -ostoksille kavereittensa kans. No eiks mum sit sanonu et ota Kaisa mukaa. No niimpa me sit kaheksan aikaa illalla lahettiin shoppailemaa sen kavereitten kans. Osa kaupoist aukes kymmenelt, osa kahelttoist, osa neljält ja loput viidelt :DD Ennen kahta käytiin varmaa 6 kaupas, jokases jääätävä ryysis. Sit mentii kattomaa 17 again (zac efron <3) yhen Jennyn luo kunnes neljält taas jatkettii :DDD Oltiin lopultas koton puol 9 aamulla ja kaikki muut oli jo hereil :DD Enkä ees ostanu mitaa erikoist, mut kokemuksena aika jees. Eika se shoppailu siihen jääny, ku sit Charlene tekstas yheksält et Kaisa lahetääks shoppailemaa Milenan ja olin et totta kai :D Niimpa sitte puol 9 lähdin Illinoisin suurimpaa ostoskeskuksee ja oikeestaa kauppoje suhtee kuulemma koko jenkkien suurin :DD Ja mukaanhan tarttus macbook <3 Ja noin 10 kuppii kahvii starbuckist!
The Scatterday kids!


Mut palailen viikonloppun muihin tapahtumii ku alkaa LOMA perjantain!
Love ya, 
Kaisa!

sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Party all night sleep all day ?

heissanheissan  vaan rakkaat ystäväiseni! Nyt  ei viime kerrast ehtiny  niii kauaa vierähtämäänkää ni voisin  kai vähä lyhyemmin kirjotella. Tai nii ainaki kuvittelen. Mutta juu. Viime viikon loppuviikko meni aika järkyttävän väsyneis fiiliksis.  Oli vähä jo niiinku  loma mielessä ni kyl se siit sit loppujen lopuks pienten  ongelmie jälkee meni  ohitte ja tuli perjantai. AAAAH. Illan vietinki sit Clairen kans leffoi katelles.

Mutta lauantai-iltan sit oikee räjähti :DD Charlene piti  vähä  niiinku  pyjamabileet...  :D   Jooo.o joooo.o :D Oli vähä erillaiset pippalot mihi oon  tottunu  mut ei valittamist :D  En  tiiä et huumasko joku mut vai mitä tapahtu mut olin iha  ylienerginen koko illa:DD Eeeeeei siinä.  Mut juuu  siel oli joku vähä pääl 20 vaihtarii täält pohjois-illinoista. Ihan  näin BTW 9 niist oli poikii (Y) Se aiheutti kyl vähä suuremma puoleisen  kriisin tääl näis host-vanhemmis :D Mut joo loppujen lopuks melkee kaikki pääsi paikal ketä oli kutsuttu :D

Mut  jooo ilta meni  mukavasti siinä niiin hmmm sanoisinko riehuessa :D  Pelailtiin  siin biljardii  ja pöytäjalkapalloo ja sit siirryttii kuntopallo jalkapalloo ja sit päästiinki jo asiaan ja pelattii peliä nimeltä suck and blow ;D Jooo ja sit syötiin  suolatikkui  kahdest pääst mahollisimma lyhyeks ja  arvatkaapas ketä voitti parinsa kans :DD  Jooo ei näistä nyt  sen  enempää sitte nii.. 







Myöhemmi illast sit pelattiinki tyynysotaa ja se oli aika mielenkiintost ja sen  aikan sit vähä sattus ja  tapahtus taas mut ei siitä sen enempää!  :DDD Tosin mun o pääsärkeny kokopäivä tänää enkä sit tiiä et johtusko se valvomisest vai siit et ne hito pojat hakkas niil tyynyil iha täysil ja viel päähä :(( Tosin annoin kyl takasinki sitte... Sitte joskus viiden aikaa aamuyöst ku alettii  "nukkumaa" ni eihä ainakaa mua väsyttäny yhtää :D Mut onneks sit löysin muitaki ketä ei oikee väsyttäny  (+kenjin jota väsytti mut en antanu sen nukkuu) ja  vietettii laatuaikaa keskustellen mitä turhimmist asioist. Ja muuten ku pelaa pääkaupunkipelii aamul 7 aikaa ei iha aivot oo parhaimmillaa ja vähä tuli millo kenenki suust mielenkiintosii vastauksii :D Ja muuten todettiin  et japanilaiset ei itekkää erota itteää lapsuuden   koulukuvistaa :DDD  Mut jooo  kyl me sit joskus kahdeksan mais alettiin  nukkumaanki jo.



Ei  siin  sit  nii kauaa nukuttu  ku kymmene  aikaa charlenen isä tuli ilahduttamaa  meit tiedol et  aamupala on katettu :)  Mut jooo oli  yks hauskimmist öistä mitä  oon  viettäny  ! Ja muuten  ei  tarvittu alkoholii siihe et voi pitää hauskaa taaskaa!





Maanantaina meninki  sitte taas Chicagoon. Täl kertaa se oli AFS:än retki  tai  semmonee..  Ja btw käytin   ekaa kertaa junaa tääl ja en  nyt  oo  iha varma, mut luulen  et saan mennä  täst lähtie  kavereitten kans vaa sinne ! siiiiiistiii. Mut jooo vierailtii  siis oikeustalolla  ja päästiin  seuraamaa iha  oikeet  oikeudenkäyntii. siiiiiistii.  no  ei. aluks oli siiistii mut sit  ku siel  oli sen 90min  istunu  ni alko  riittämää. Sen  jälkee käytiinki lounaalla (btw söin  salaatin,  vaikkei ketää varmaa sitä uskoiskaa must vaik oli tarjol vaik mitä kaikkee epäterveellist). Lounaan jälkee käveltii semmosen  jättimäisen peilipavun  luo! Siel (yritettiin) ottaa söpöi kuvii itestämme, mut jooo kattokaa ite lopputulokset  :D Sen  jälkee  käytii viel jossai museos, mut joo  se oli aika lame. Sit matkusteltiinki  jo takasin kotiiii.



Eilen aamupäivällä meninki sitte kampaajalle. Ei voi ku sanoo HEHHEH ! Nyt o vähä niinku  polkkatukka.. Ja voin  kertoo sil mun kampaaja  pojal ei ollu kyl minkäälaist käsityst et  mite kuuluis  hiuksii leikata! Se oli oikeesti nii se kampas ja otti  tukon  hiuksii ja leikkas. hehheh. Ja  mum ja mun  siskot ylisti sen maast taivaisiin. Mietin  vaan että MITÄMITÄ? koitan välttää kampaajaa loppuvuoden. Tai kehitän selityksen  et miksei mun  tartte mennä just sinne.


Eilen  illalla  juhlistettiinki  sitte  Angin  18-vuotissynttäreit :)  Mentiin keilaamaa ja ajamaa törmäilyautoil ja tietty  syömäään Angin, Noreenin,  Javin  ja  Charlenen kanssa ! Angi  otti  sielt varmaa miljoona kuvaa mut eihä mul niit tietenkää viel oo ssaakeli. Samal  olisitte nähny  mun  uuden  hiustyylin  mut joudutte ottaa! Mut kuulemisiin !  Palailen asiaan thanks giving tunnelmissa :)

BTW  kattokaa  toi video  :) Se o mein koulust ! Mä en oo siin ku mul oli sillo se leiri mut jooo saatte vähä kuvaa et misä opiskelen :D


sunnuntai 13. marraskuuta 2011

OPERATION SNOWBALL FALL EVENT 2011 !

Okei mä nyt kirjottelen oikeestaan pelkästään tosta leiristä, koska se oli MAHTAVA! ja sen lisäks mitään  muuta ihmeellistä tässä ei ookkaan tapahtunu. Tai no oommä pari kertaa käyny shoppailemas muunmuassa talvivaatteita, koska kävelin sitte räntäsateessa perjantaina koulusta kotiin. mutta asiaan!

Ryhmäkuva :)

Nyt oli siiis se snowball leiri :) tarkottaen et perjantai aamulla yhdeksän maissa mentii kirkolle ja ensin pari tuntii pelailtiin ja leikittiin siellä :) sitte puolen päivän jälkeen kaikki noin 150  henkee pakkautu busseihi ja ajeltii melkee kaks tuntii johonki pusikkoo! Mut jooo tähä välii voisin sanoo et en oo ikin noin isol leiril ollu MUTTA en tiiä mite hitos ne onnistu saamaa meiät nii ryhmäytyneeks ennen ku edes lähettii sinne! Meiät siis jaettiin 14 pienempää ryhmään tosin ja ne oli vähä niinku meiän perhe siellä. Hitto tätä on vaikeet selittää :D

Tämmönen  näky odotteli siel kirkolla :D
Mun ryhmän  vetäjät :)

Perusruokailu (Y)

Minä, Whitney,  Hannah  & Casey :)
Mut joo aluks kyl kattelin kaikkie niitte touhuu ja mietin vaa et mihi  hittoo oon lähteny mukaa, ku ihmiset pomppis millo missäki asuis ja yhtäkkii alkaa laulamaa ja tanssimaa  :D ei siin voinu sanoo ku hehheh ja ottaa "maski" poies ja lähtee mukaa :D Koko sen leirin idea siis oli et kaikki saa olla oma ittensä ja kertoo mitä tuntee ja mitä on kokenu ja saada tukee siihen. ja antaa haleja! Mut jooo siel leirillä perjantain sitte oli kaks puhujaa. Eka oli Evan Dollard :D Veikkaan et ketää teist ei sitä tiiä mut se o joku tositv-tähti :D Tai siis se voitti Amerikan Gladiaattoreiden ekan tuotantokauden ja jonku  ninjailu ohjelman. Sil toisel ei sit ollukkaa iha nii mielenkiintost taustaa, mut sitä jakso kuunnella koko sen tunnin ku se pälätti! Näitte puhujien välis siis mentii  keskustelemaa pikkuryhmii kaikest mitä ne oli aikasemmi selittäny. Mut  jooo  perjantain siin sit hurahtiki jo :D
Evan Dollard
Se toinen puhuja  + Megan & Jack eli sen leirin teinivetäjät (?) :D

Lauantain sit mut kiskottii 5 tunnin  yöunien jälkee sängyst ylös (voitte ehkä kuvitella näyn). Ei siin vähä meinas väsyttää :D En nyt jaksa muistaa et mitä me sillon aamupäiväl tehtii mut hauskaa oli kumminki edellee. Tosin Nick, Brian ja Tommy meinas olla vähä masentavii tekijöit, mut kyl neki siit sit pikkuhiljaa  innostus:D  Nii lauantai-ilta oliki sit.. hmm.. mielenkiintonen kokemus. Sillon siis 6 nuorta meni sinne kaikkien eteen ja kerto tarinan. Joka oli  siis  niitten omasta elämästä. Mul meinas kyl leuka tipahtaa lattiaa ku ekaks semmonen poika jonka kans oon  monta kertaa jutellu alko kertomaa mite se oli yrittäny itsemurhaa vajaa vuos sitte. Eikä ne 5 viimist tarinaa kyl paljoo siit keventyny. Voin kertoo  et kyl  siin  vierähti kyynel, jos toinenki ku niit kuunteli. Ja arvostan kyl  niit ku siel oli et pystyy menemää sinne pääl sadan puol tuntun eteen ja kertoo sun kaikkeist synkimmät salaisuudet. Sen  jälkee mentii sit taas niihi pienryhmii  ja siel taas kerrottiin tarinoita (ja itkettiin). En  nyt oikee tiiä et mite sitä vois kuvailla, mut oli kyl kokemus mitä en ihan heti unohda!
Hehheh esitin heil suomenkielisen runon :D

Minä, Rashan  & Oceane eli  leirin kansainväliset vahvistukset !
Mun  pikkuryhmä :)
Pikkuryhmä taas, täl  kertaa tuleval alustal ;D


Sunnuntai aamu sit niiiiii heräsin siihen et puol alastomii poikii juoksee ympäriinsä :D Ei siinä, ei siinä. Kyl varsinki ne sotilaspoikakoulun pojat oli iha kattomisen arvosii ;) Eikä meiä  koulun viikingeissäkää mitää valittamist ollu.... :D Sit piti mennä kattomaa ku ne laulo ja tanssi seittämä aikaa aamul. Onneks  niil oli vaa pyyhkeet pääl ni se vähä pehmensi mua enkä menny lyömää niit ja ajamaa ulos :D Myöhemmi sit ku silmätki pysys auki meil oli ihan jäätävän kokone halipiiri. Hyvä etten haliyliannostust saanu! Muutenki toi leiri oli täynnä kaikkee söpöilyy :D Esimerkiks siel oli  seinäl kaikil omat pussit ja niihin  kirjotettii lappui mis kehuttii kyseist henkilöö. Ja kyllähä siin  taas pari kyynelt tirahti ku luin niiit lappui..  HEHHEH  mut valitettavasti se leiri sit loppus. Tosin  sit ku se loppus "jouduin" hengailemaa Nickin, Brianin ja Baileyn äidin kans kaks tuntii ku Bailey ja Megan oli vähä niinku töis siel ni niil oli jotai juttui hoidettavana. Mut joo meil oli hauskaa :D Tai ainaki pojil oli ku mentiii subwayhi  ja yritin tilata sitä hiton subii ja siit  ei tullu mitää :D Täällähän ei voi ostaa 15sentin subia.. :D Kyl Brian sit lopultas tuli auttamaa ku totes et ei tost tuu yhtää mitää :D

Meiän koulun edustus :)  Siel oli siis oppilait 13 eri koulust !
Minä &  Bailee odottelemas ruokaa :))))
Oikeelta Nick, Brian , Tommy, Rachel ja edes Bailey &  Megan :)
Unohdin varmaa miljoona asiaa kirjottaa tähä, mut väsyttää ja tää päivä ei ollu ehkä se paras tähä asti. Ei sil et mul olis mitää ihmeellist tapahtunu mut Bailey ja Nick eros ja se oli aika mielenkiintost, koska oon periaattees läheisempi Nicki,i mut sit taaas oon hyvä kaveri Meganin kans. HEHHEH kaisa ja draamaa taas. Mut  kyl tää täst! 2 päivää kouluu  ja sit thanksgiving lomaa  koko ens viikko!

Hehheeh  meiä jengi :) Tai ainaki meiä entine  jengi :D vahvistettuna Baileyn  äiti ja  John :D


tiistai 1. marraskuuta 2011

Life is what happens to you while you're busy making other plans!

Jos oon ennen väittäny teil et oon ollu kiireinen, ni oon valehdellu, koska vast viime viikol tajusin et mitä se on ku on oikeesti kiire ja miljoona asiaa hoidettavana! Koitan nyt lyhyesti kirjotella ku pitäis läksyi yms. vähä viel ehtii tänää tekemää..  Epäilen kyl vähän et mite onnistuu :D

Mut juuu viime viikko alko mukavasti 'field tripillä': Hehheh field trip kuullostaa paremmalt ku esim koulun retki??  ookke mun suomi alkaa olla aika pahasti ruostees, ku en oo yhtä viiden minuutin skypepuheluu lukuunottamat puhunu varmaa yhtää suomee yli viikkoon et koittakaa kestää. Niiin siis kaikki meiän koulun ceramics ryhmät lähti sillon semmosel perinteisel keltasel koulubussilla toho St Charlesiin (lähikaupunki) semmoseen käsityökeskukseen. Siellä sitte oli erillaisii "pajoja", joista kahteen jokanen osallistu. Ite olin aamupäivän paperin marmoroinnissa ja sitte iltapäivällä polttamassa rakusavitöitä. Tässä pari kuvaa sieltä :))

tällee siis poltettii osa niist meiän töist :)
Marcos & Ashleigh siel pajassa :)




Parker ja Colin, jotka oli enemmä ku halukkait pääsemää mun blogii :D

 Niii sitte en nyt jaksa muistaa et mitä muuta viime viikol oli. Ei vissii mitää erikoist mut kauhee kiire. Eiku muistanpas tiistaina menin Robbinin eli siis mun tukihenkilön luo laittamaa italialaist ruokaa italialaisen Lauran kanssa. Oli muuten HYVÄÄ tirumisuu ja pitsaa! Ja aivan torstaina oli sitte Halloween partyt International Clubin kanssa :) Kaiverrettiin kurpitsoja ja katottiin leffaa ja syötiin herkkuja..  Btw nyt oon lihonnu kilon -.-
Perjantain sitte meninki taas field tripille. Täl kertaa kaikki valokuvausryhmät meni Chicagoon jollekki vanhalle ja tosi kuuluisalle hautausmaalle. Kuullostaa varmaa tosi kiehtovalt mut se oikeesti oli :D Se ei siis ollu semmonen perus suomalainen hautausmaa vaan jäätävän kokonen puisto. Siis se et käveli melkeen toisel laidal kesti pääl puol tuntii (Y) Mut juu siel sit kuvailtiin pari tuntii ja sit mentii Burger Kingii syömään. Ei ollu hyvää ruokaa siellä. Mut hauskaa oli taas jälleen kerran :D Pelattiin siel muuten Unoo japanilaisil korteil ja kiinalaisen säännöil :D Ei siinä mielenkiintoista sanoisin.

Laura kokkailee :)
Mää ottamas lisää tiramisuu 
Hehheh
Rebecca ja Hailey :)
Javi, Kurpitsa ja minäää

HEHHEH 

Mitäs sitte niin aivan, ku päästiin takasin koululle ni Javi ja Rebecca tuliki suoraan meille. (=chileläinen vaihtari ja kiinalainen vaihtari meiän koulusta.) Siinä sitte vähä aikaa hengailtiin ennenku piti lähtee Bataviaan (taas lähikaupunki :D) ku siellä Batavian High Schoolin international club oli  järjestäny ensin illallisen thai-ravintolassa ja sitte mentiin semmoseen kummitusjuttuun). Siel  ravintolas meinas tarjoilu olla vähä hitaan puoleista ku 20 henkee pamahti yhtäkkii paikalle, mut ruoka oli hyvää ja se on pääasia! Sitte mentiinki sinne kummitusjuttuun. Tarkotti siis sitä et se oli vähä niinku kummitustalo, mut siel oli oikeet ihmiset pelästyttelemäs meit ku käveltii ympäri semmost jotai maauimalaa :D Toiset sano et se ei ollu yhtää pelottava, mut kyl mä ainaki pelkäsin. Ja kiljuin. Jotkut voi ehkä kuvitella tilanteen.... Ne ei tosin käyttäny valomiekkoi eikä lateksipossui siellä  :(


Moeez ja mun Halloween ilme
Aavistuksen pelottavampi minä.... PS ei oo valomiekkaa..
Charlene & minä ja tikut & nälkä

Sieltä sitte menin taas Robbinin luo täl kertaa yökyläilemään. Siel oli muit vaihtareit kanssa ja niii. Lauantain aamul mentiin sit poimimaan siemenii jonnekki farmille. Joo en osaa suomeks selittää mitä se oli mut siel pellol kumminki rämmittii ja poimittii siemenii. 4 tuntii :DD Ja olin muuten siel vapaaehtosesti. Ei siinä :D Siel oli paljon muit vaihtareit kanssa ja oli hauskaa jutel niitten kans siin samal :)
Hehheh amppari pisti mua poskeen muuten tuol ..
Minä, Angi, Pia, Rashan, Yesha, Anastasia ja Peter :)


Lauantai illal meninki sitte sveitsiläisen Angin luo yöks Javin kanssa. Oli iha sairaa hauskaa valvoo myöhää ja juoruta kunnol pitkäst aikaa :D Ja katottiiha me leffakki ja leivottiin sveitsiläisii pullii. Sunnuntain ku lopultas päästiin sängyist (tai minä lattialt tyynyjen päält) ylös lähettiin shoppailemaan. Suuntana oli outlet mall ja pahoin pelkäsin et se retki tulee kalliiks, mut ei se sit loppujen lopuks tullukkaa. Mukaan tarttu tosin $40 dollarin laukku, mut se oli guessin ni ei sekää sit kallis ollu :D

Angi, Javi ja STARBUCKS!

Javi ja meiän aamuteet :)


Noniii ja nyt päästäänki sit jo eiliseen ja täällä oli siis Halloween! Koulussa varmaan puolet oppilaist ja opettajist! oli pukeutunu. Mä nyt en  aamul tietenkää mitää tajunnu, ku silmät ristis valitsin vaatteit et jotai pelottavaa olis voinu laittaa :D Mut nii iltapäivällä sit menin Auroraan (taaas lähikaupunki) pakistanilaisen Moeezin luo. Ne piti siellä halloween juhlat, johon tosin ei sit loppujen lopuks saapunu ku 4 vaihtarii :D No mut ei siis pukeuduttiin siellä sitte ja lähettiiin trick or treat -kierrokselle :D Se oli iha ku olin virpomas ollu ! Oltiin me ehkä pari vuotta liian vanhoi siihen touhuu, mut ei se mitää haitannu :D Mä olin siis piru, Moeez oli Joker, Angi oli hippi ja Anastasia kummitus.

HEHHEHHEH 

Angi ja Anastacia

Mun tavote oli kirjottaa lyhyesti ja ytimekkäästi epäonnistu jälleen mut ei mul menny täl kertaa ku reilu puol tuntii! Palailkaamme astiaan lähiaikoina ku on aikaa. BTW John Lennon on keksiny tän otsikon mun sijasta...

Meiän hirvel on kans Halloween :)