Lauantaista onki jo ehtiny tovi vierähtämää ja kaikkee onki ehtiny sil aikaa tapahtumaa :) Ensin sunnuntai aamuna mentiin kirkkoon. Ketään ei mulle sit kertonu mulle et se on baptistikirkko ennen ku luin kirkon kyltistä että jaaa.. :D Ei siinä oli siel iha mukavaa lauleskella korkeelta ja kovaa niinku mun mom mm. teki. Kyllähä siel joku pappiki vähä aikaa puhus ja kävi läpi jonkun raamatun kohdan What did Jesus say? -osiossa :D Kirkon jälkee oliki joku kahvittelu ja siel noi mun hostit tunsi varmaa jokase ja jäi suustaan jatkuvast kiinni. Muuten sunnuntai meniki sit siin ku syötiin ja käytiin "torilla" ostamas kaikenlaisii kasviksii. Illalla meille tuliki sitte semmonen perhe kylään ketkä oli ihan sairaaan kiinnostunei Suomesta ja Pohjoismaist! Niitten tytär puhus mul Ruotsii ja se vissii muuttaa vuoden pääst Ruotsiin opiskelemaa. Tääl muuten kaikki miehet kiusaa mua! Tai no ehkä vähä yleistän, mut noist vieraistaki se mies kokoaja vittuili (äiti täl sanalle ei oo mitään sopivaa korviketta!) mul ja kiusotteli :D Samoin ku sen perheen isä kenen luon olin ekan yön. Mut en valita se o iha hauskaa ja kuitenki oon varsin hyvi tottunu siihen et miehet nyt on mitä on!
Eilen käytiinki sitte kirjautumassa kouluun, joka on muute huuuuuuge! Sitte pääsinki momin kans vähä shoppailee. Tääl on muuten iha hito halpaa verratun Suomee. Oli iha jees ku kävi esim. H&M:s ni siel oli sama mekko ku Suomes on 19.95e ni $17.85 eli jottai 13 euroo. Ei voi sanoo ku HEHHEH ja moro vaatekaapil sit ku pitäis lähtee! Ostin sit pari paitaa ja caprit (toinen paidoist oli muute PINKKI). Enköhä mä taas pari päivää pärjää. Eilen Claire tuli mun huoneesee ja se ei meinannu millää uskoo et mul on niiin vähä vaatteit mukan... Juu kyllä mul on ehkä 6 t-paitaa, 2 farkut, 3 shortsit ja 6 pitkä hihast mukan vuodeks :D Ehkä olis voinu vähä miettii tänki paremmin.... Mut juu niiin eilen sitte shoppailun jälkee mentii koululle valitsemaan mun "kurssei". Ne nyt ei oo vieläkää iha selvät, mut ainaki englantii, matikkaa, valokuvaust, jonkunlaist kotsaa, ranskaa, economics, US government, speech ja liikuntaa. Se opo muute pisti mut semmosee matikan lähtötasotestii mikä kyl tuotti niiiiin paljon tuskaa mul et huhhuh! Kaikki siin oli semmosii asioit mitä oon kyllä opiskellu juuu kyllä mut joskus yläasteel tai ekoil kursseil eikä nyt ihan sit tullu esim. toisen asteen yhtälön ratkasukaava ulkomuistist ja laskintaki meinas tulla ikävä. Ne meinas mut sen perusteel laittaa Algebra 1 mut sanoin et minähän en freshmanien kanssa mene et otan sen Algebra 2:n ja vaihdan jos tarpeen :D Tänää pääsinki sit ranskan testii ja se oliki vähä helpompi lukuunottamat COD:ia ja COI:ta, joita nyt en ooo ikin kunnol oppinu ku tuli se ranskan ykköskurssi vähä pelailtuu...
Aamulla menin kouluun iha sil mielel et nonii pääsee opiskelemaanki jottai ja meninki sit ekaks photography tunnil. Oli ihan sairaaan kivaa ja päästiin ottaa ulos kuvaamaa. Huomenna oikeen kehitetään ne ja saas nähä mitä Valokuvaaja-kaisa on saanu aikaa :) Jos kattoo noit kuvii tääl ni epäilen et ei juurikaan mitään :D Kävin mä sit sen lisäks foods-tunnillaki ja se oli iha niinku seiskaluokan kotsaa, mut eipähä ainakaa tartte opiskella nii ahkerasti ! :D Muu päivä meniki sit istues opon toimistol muitte vaihtareitten kans tai kierrelles kouluu ku sain oikee kaks opastettuu kierrost et en vaan eksy :D Ensimmäinen oli oikee kahden henkilökohtasel oppaal, mut toisel kertaa jouduin tyytymää yhtee oppaasee, jonka jaoin kolmen muun vaihtarin kans.. Ne muut vaihtarit on ihan sairaan mukavii! Tosin välil vähä blondei... Siiis viel tyhmempii ku minä! Huomenna pääsen/joudun sit varmaa ihan tositoimiin koko päiväks koulussa.. Great! Hehheh voi olla ettei kaks kierrost riittäny vaan oon aivan eksyksis kokopäivän enkä saa mun kaappii auki.. Se ei muute oo nii helppoo milt se ehkä kuullostaa!
Nyt vois kyl siirtyy nukkumaan ku aamul on 6.20 herätys, koska 7.05 Claire haluaa lähtee kouluu ja kävelen sen kans samaa matkaa, Claire on muuten tooosi ihana ja meil tulee olemaa hauska vuosi! Vaik se ei voi millää ymmärtää et miten selviän mun vaate määräl ;D Sen lisäks se on ihan sairaan kiireinen. Tänää oon nähny sitä ehkä puol tuntii ja senki ajan se teki läksyi ja kävin vähä välii häiriköimäs, joten voi olla ettei se tykkää must kauaa :D Nyt yritän laittaa pari kuvaaki viel mut saa nähdä mite onnistuu...
 |
| Täsä on meiä kissa :) Se on iha mun kaveri ja tykkää makoilla mun sängyssäni :) Sen lisäks se tykkää ruuasta kuten voitte ehkä kuvasta huomata... |
 |
| Nooin puolet mun huoneesta ja Cheeto :D |
 |
| Rosie... Seki on mun kaveri ja aika taval yhtä saapas ku Bitte...... |
 |
| Ja täsä on mun paras kaveri Cider! Kuten nimestäki voi jo päätellä....... |
 |
| Meiän talo :) |
Nooh hyvinhä se tais onnistuu.
Ei muutaku kuulumisiin ja pitäkäähä Suomi pystyssä :) ps mul ei oo viel ikävä kotiin :D