Aika kuluu niiiin nopeeseen tahtiin etten tänne ehdi oikeen paivittelemäänkään! Nooh jokatapaukses paaaaljon taas tapahtunu nii hyvassa ku pahassakin sitte viime päivityksen.
Hmmmmm niin joululoman jälkeen olin huolissani siitä mun koeviikosta... Noh se nyt oli lahinnä joku vitsi saakeli :D Mun huonoin arvosana oli B+. Asteikko on siis A,B,C,D,F ja joka arvosanaan plussat ja miinukset päälle. Ja btw se B+ oli matikka. Oon vihanen. Nooh jätin matikan opiskelut tääl sit sikseen. Täl lukukaudel mun on ekonomiaa, valokuvaust, puhekurssii, kansainvälist liiketoimintaa(? :D), luonnonkatastrofei, ranskaa ja liikuntaa. Kuullostaapa tyhmilt sanoilt suomeks. Anyways tykkään iha mun lukujärjestyksest. Ja paras on se et mul o sama lounas Nickin, Meganin, Tommyn ja Taylorin kans:) Meil on hyvin... hmmm... antoiset puheenaiheet voisin sanoo :D
| Täsä Nick vähä kokkailees jäätävän kokost keksii :D Oli hyvääääää! En tosin muist millo tää o otettu mut joskus joulun jälkee :DD |
Muuten sit koulun lisäks on menny viikonloput ihan jäätävää vauhtii. Ekaks heti loman jälkee oli AFS:an midyear orientaatioleiri. Puoliväli on siis ylitetty! Mut joo leiril (yllättäen) oli iha superhauskaa, vaik siel ei ollukkaa ku nää etelä-illinoisin oppilaat (ei ranskalaisii, japanilaisii eika bolivialaisii ;D). Ei siel pahemmi mitää opittu mut sai ainaki kuulla et mite muil menee ja niiiiin! Ja muuten pääsin rullaluistelemaan semmosel sisäradal niinku aina televisios ! :D Noh itseasias se oli aika hito tylsää, mut seura paikkas tilannet aika mukavasti :DD
![]() |
| Mun nukkumakaverit sil leiril :D Vaan Timo puuttu. Ainii nukuttiin siis AFS vapaaehtosten kodeis sillon :) |
![]() |
| Kuvassa edustettuina Thaimaa, Italia, Chile, SUOMI, Sveitsi ja Saksa ! |
![]() |
| Hehheh me vaihtarit :D |
![]() |
| Vähä väliaika tanssahteluu rullaluistelust :D |
![]() |
| My ladies :))) |
![]() |
| Talent showssa esitin suomeks runon Muusa ja Ruusa. Voin laittaa sen loppuu ;D |
Sitte seuraavan viikonloppun oli vuoro viettää aikaa Angin ja Javieran kans :) Mentii lauantain yhtee ostoskeskuksee shoppailee ja mukaan tarttus taas vaikka ja tiesmita ! Voi matkalaukku parat ku pitää takasin tulla... Shoppailun jälkee värjäiltii Angin kans hiuksiii ja jäin sinne sit yöksi. Katottiiin muuten leffa nimeltä the notebook (ja pienen tutkimustyön jälkeen löysin et se o suomeks the notebook - rakkauden sivut) jos ette oo sitä nähny, kattokaa <3 Varsinki Milluskaa! Ja ainiii sit sunnuntain megan tuli kylää ja opetin sita kutomaa.. :DDD Oivoivoivoi. Noh itseasias se oli iha kohtuullinen kutoja :D Nyt se haluu oppii neljäl puikol .......
Mennäkseni läpi kaikki viikonloput ni viime viikonloppuna oli sit AFS:an laskettelumatkaleiri systeemi:D Ei terve, voin kertoo et nyt joka ainoo osa mun kehossani sattus sen jäleen. Tuli sit lautailtuu noin 10 tuntii ja jooo voisin sanoo et alan olemaan iha kohtuullinen lautailija! Ainaki omast mielestani. Enka ees murtanu mitää täl kertaa! Polvet tosin on aivan mustat, mut se on ohi menevää :D Oli kyl aika hauskaa nauraa niil ketä oli ekaa kertaa laskettelemas/lautailemas :DD Noh en varmaa sais nauraa, pitäis ennemminki miettii niit aikoi ku ite kynsin rinteit
alas.
![]() |
| Hehheh aattelin et se lautailutunti vois olla hyväks ;D Tosin totesin heti alkuun et se oli aika hito tylsää :D |
![]() |
| Hehheh lepohetki. |
Noooh siinä kaikki tältä erää ! Adios!
Kaisuliiii
P.S. BTW Äiti EHKÄ muistaa ku esitettiin tää ehkä 2. luokan jossain vanhempainillas
Muusa ja Ruusa
Muusa ja Ruusa iloiset possut,
jalassa vaaleanpunaiset tossut ja
rusetti saparossa.
Muusa ja Ruusa nöffeli nöf nöf ja
prinsessainen Töffeli töf töf ja
kuningas Barbarossa
asuivat kartanossa.
Muusa ja Ruusa iloiset possut
antoivat prinsessan jalkaan tossut ja
rusetin saparosta.
Muusa ja Ruusa prinsessaista
neuvoivat syömään kaukalosta ja
prinsessa Töffeli töf töf
nauroi: nöffeli nöf nöf.
Muusa ja Ruusa iloiset possut
antoivat kuninkaan jalkaan tossut ja
rusetin saparosta.
Muusa ja Ruusa kuningasta
neuvoivat syömään kaukalosta,
vaan kuningas Barbarossa huusi:
possali possa!
Possali possa possali possa!
Vihainen kuningas Barbarossa ja
rusetti saparossa!
Ja sian korvat ja sian kärsä ja
sorkat läävän lammikossa!
Niin kuningas possuksi muuttui,
koska leikistä suuttui.
Kirsi Kunnas








