Jahasjahas taas on viikko kadonnu johonki! Kiirettä meinaa kokoajan pitää edelleen. Alkuviikolla tosin meinas olla vähä löhöily aikaaki, mut sitte keskiviik iltan oliki sitte semmone Young life -iltama. Se nyt oli verrattavis vähä meiä hengarii eli siis se oli vähä niinku uskonnollinen juttu mut ei sit kuitenkaa :D Siellä oli siis joku 60 high schoolilaista kokoontunu semmosen Gabyn alakertaan. Meno oli sen mukasta :D Lauleskeltiin siellä sitte ja oli siin jottain leikkejä ja sketsejäki. Hauskaa oli ja pääs taas tutustumaa uusii jenkkinuoriin. Torstai iltan sitte menin sinne snowball juttuu, mist selitin viimeks :D Kyl mä torstain iltapäiväl mietin et mitä hittoo mä oikee mahdan säätää ku lähetin tekstarii semmosel Meganille siitä ja olin kerran aikasemmi sen kans jutellu koulus :D No ei siinä se lupas antaa mul kyydin sinne ja näi :D No sitte ku se tuli mua hakemaan ni meinas suu loksahtaa auki ku siel auton takapenkil oli odottamas kaks jätkää. No ei siinäkää vielä mut ensimmäine asia mitä se Megan sano ku astuin autoon oli et tuoksun hyvält :D Toinen niist pojist totes et tuoksun iha suomelta ja sit se toinen lisäs et iha vesiputouksil. Viisastutin niit sitte et ei Suomessa mitään vesiputouksii kyllä ooo mut kiitos vaan juu :D Mut kiva ilta oli ja siel vast jenkkinuoriin tutustuski, ku ne kaikki "lumipalloilijat" oli hirveen puheliaita ja muuten rakasti halailuu! Sain varmaa 100 halii siel :D Ei mul kyl vieläkää selvinny mikä se operation snowball on, mut ainaki ne nuoret on sitoutunu huumeettomuuteen ja alkoholittomuuteen hehheh sopii mun elämääni täällä! Mut juu lupauduin sit johonki leirillekki menemään niitten kans :D Noniii hyvä tulee tästäki :D
Eilen olin taas yllättäen shoppailemassa. Täl kertaa chileläisen Javin kanssa. Hauskaa oli ja rahaaki sain yllättäen kulumaan aika kivasti :) BTW jotkut on saattanu nähdä semmosten omenakuvan facebookissa, mut esim. äitille tiedoks et ostettii semmoset toffee/suklaaraekuorrutetut omenat ja oli muuten aivan taivaallista ! Shoppaillessa meniki oikeestaa koko päivä ja ku tulin kotiin ni syötiinki taas illallista (ettei vaan pääse paino putoomaa). Muuten ei oo yhtään vaihtarikilooo (viel) tullu! Ja pakko pitää paino homecomingii asti samana et mekko näyttää hyvält! Hehheh kaks viikkoo saatte viel odottaa kuvaa siit ;) Mutta niiin eilen illalla vielä tapasin isän äidin ekaa kertaa. (Mul ei oo mitään hajuu et mite se kirjotetaa miten kutsun sitä :D) Se oli toosi mukava ja oliha se iha kivaa ku se tuli heti halaamaa ja pussaamaa ja kutsuu lapsenlapseks
| Aaaah <3 |
| Javi :) |
Tänää sitte oli perus kolmen tunnin kirkkosessio :D Ei siin oikeesti oo muuta ongelmaa ku se et siel pitää olla yheksält aamul -.- Sen jälkee mentii sit kiinalaisee syömään kolmen muun perheen kanssa, jotka oli adoptoinu lapsen Kiinasta samaan aikaan. Ainaki yks niistä oli semmonen kenen kans Claire oli lentäny sillon ku se tuli tänne. Sieltä ku lopultas viiden maissa päästiin kotiin ajattelin että saakeli soikoon ja otin imurin esiin ja SIIVOSIN mun huoneen oikeen kunnolla. (Äiti usko tai älä!) Yks syy siihen oli se et Charline Saksasta tulee meille "hoitoon" 2 yöks ku sen hostit on matkoilla. Meist on muuten tullu ihan sairaan hyvii ystävii nyt jo. Eilen juteltiin et on tää kumma juttu ku kuukaudes tultu näin läheisiks! Niin sitä pitiki vielä sanoo et et niii kuukausi on nyt täällä takana! Ei vielä oo kyllä kertaakaa kunnolla kaduttanu et tänne oon lähteny! Tietty on tullu hetkii ku on miettiny et mitä jos mut kyl ne on aika nopeesti menny ohi. Onneks.
| Charlene, joka teiän harmiksenne vihaa kuvii |


