sunnuntai 4. syyskuuta 2011

Life goes on!

Noniiii koulu on nyt sitte alkanu oikeen kunnolla :) Ensimmäiset päivät on  menny ihan mukavasti enkä oo oikeestaan edes eksyny pahemmi ja ehtiny yhtä lukuunottamat kaikille tunneillekki ajoissa. Se yks johtu siitä et mun  piti mennä lounaan aikana vaihtamaan ranskan kirjat ku mun opettaja haluski sitte siirtää mut vaikeempaan ranskan ryhmään. Nyt oonki sit taas vaihteeks ihan kusessa sen ranskan kans... Onneks oon tottunu siihen jo Suomessa! Muuten pärjään kyl mielestäni ihan hyvin, vaik matikan sanalliset tehtävät meneeki ohi ja lujaa. Toinen aine minkä läksyt tuotti vähän suurempii ongelmii oli US government ku sanasto on aika kummallist eikä tää näitten  presidenttiehdokkaitten valinta ookkaan mikää iha yksinkertanen juttu. Mut veikkaan et noi helpottuu aika nopeesti, mut siit ranskast en todellakaa ole niin varma :D BTW tääl koulu kirjat on ihan jäätävän paksui ja painaa aivan sairaasti. Ei oo kyl muuta mahdollisuut ku yrittää tunkee kirjat ja mapit aamul REPPUUN ja koittaa jaksaa raahata se kouluun. Laukut voi ihan suosiol unohtaa. Sittehän sinne reppuun pitää kans eväät tunkee aamusin ku eihän täällä kouluissa mittään ruokaa tarjoilla. Voishan sieltä ostaa pitsaa, hampurilaisii, tacoi ym todella terveellistä. Ekan päivän käytiin ostamas ruoka sielt ja voin kertoo et oli ehkä rasvasint pitsaa mitä oon ikin syöny!

Books, binders and folders <3
  

       
Grammy and Grandpa :)
                                      
Mum and Dad :)

                                            
Täällä kotona ku syödään ni ruoka on ainaki mun mielestä ihan terveellistä perusruokaa. Ei nyt ihan samanlaista kotiruokaa ku Suomessa, mut kuitenkii tyyliin kanaa, pastaa, perunaa, lihaa.. Päivällinen syödään siis perheen kanssa, jos vaan mahollista. Jos joku ei oo 6-7 aikaa kotona, ni sitte vaan syödään ilman sitä eikä se oo nii iso juttu. Kerran käytiin tällä viikolla ulkona syömässä, ku oli dadin synttärit ja näitte isovanhempien 63-vuotishääpäivä. Samalla juhlistettiin sitä, kun Ina tuli tänne. Ina on siis kiinasta ja asus näitten mun hostien luona pari vuotta sitte ku oli täällä vaihdossa ja menee nyt Chicagoon opiskelemaan. Inan ja Clairen kanssa ollaanki nyt viikonloppu vietetty aika tiiviisti yhdessä pelaillen wii:tä, syöden, dataten ja shoppaillen. Ja käytiinhän me tänää kirkossaki aamulla ja sitte oli piknik-tilaisuus tai semmonen yhen näitten tuttavaperheen luona. Siel oli mukavaa ku pelailtiin jättiläis jengaa ja biljardii ja sit siel oli semmone peli ku beersbee :D Itte en kaljan kans pelannu sitä mut jokanen voi itte googlettaa ja todeta millanen se on :D Mut sen voin kertoo et oli hauskaa :D Eilen oli yhdet grillijuhlat chileläisen vaihtarin Javieran luona. Siellä oliki sitte ekaa kertaa melkeen kaikki tän lähialueen vaihtarit koolla. Siellä muuten söin parasta kanaa mitä oon ikin maistanu! Oli aivan taivaallist!

Javieran BBQ-partyt. Minä ja Yesha (India)

Alueen vaihtarit :) Takaa vasemmalta:  Rebecca (Kiina), Charlene (Saksa), Nastiona (Moldova), Giuditta (Italia) Edestä vasemmalta Sasha (Kiina), Yesha (Intia), MINÄ, Javiera (Chile)

Geneva girls ilmeel :)

Edessä Ina ja jätti-Jenga, takana Claire ja Beersbee


Perjantai iltana olinki mun ekassa jalkapallopelis. Säännöistä en ymmärtäny mitään muuta ku et siel on viiva minkä yli se pallo täytyy saada :D Tunnelma siel oli kyl iha niinku leffoist ku siel oppilaitten katsomos kaikki seiso ja huusi koko pelin ajan. Ja orkesteri tietty soitti ja cheerleaderit pomppi ympäriinsä :D Lähettiin tosin sit vähä enne poies ku se peli loppus ja tajusin just et en ees tiiä et voitettiinko me se peli vai ei :D Lisään varmaan huomenissa tähän vielä kuvia ja näin mut pitää vaa ensi metsästää ne jostain :) Mutta se on byebye tältä erää !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti