tiistai 13. joulukuuta 2011

Thanksgiving and BLACK FRIDAY!

Heissanheissan:)
 
No Thanksgiving sitte oli ja meni aikoja sitte, mut eeeei ooo vaa ollu aikaa eikä motivaatioo alkaa kirjotella. Ei mut oikeesti perjantaina pitais palauttaa englannin kurssin lopputyö tarkottaen 10 esseet. HEHHEH joo. No alkaa ne aika hyvas jamas olla jo.. Tai no hyvas ja hyvas, riippuu mite sen ottaa :D
 
Thanksgiving siis oli sillon joskus miljoona vuotta sitte, mut voin koittaa muistella et mitäs sillo tapahtus. Sillon keskiviikkona Becca eli siis mun sisko ja sen kihlattu Dane tuli meille ja sitte myöhemmin illalla Ina eli mun kiinalainen sisko saapus yliopistolt. Emily tuliki jo maanantain Dominikaaneist! Oli hauskaa naha ku Claire muuttu iha kiusankappaleeks niitten seuras :D Joo keskiviikko meni sit hhmm painies ja pelailles wiitä :D Aivan sitä piti viel sanoo et eihän nää Beccan ja Emilyn poikaystävät tääl yläkerras nukkunu, vaan sivistyneesti alakerrassa!
 
Torstain oliki sit se varsinainen thanksgiving! Aamulla mut revittiin ylos sangystä puol yheksän, koska yheksä
lt lähettiin kävelylle. Voi ku olin innoissani. Nooh ei se loopultaas nii paha ollu :D Tosin illalla mietin et unet olis tullu tarpeeseen! Sitte lenkkeilyn jälkeen joskus puolenpaivan maissa grammy ja grandpa tuli syomään. Ja se ruoka oli muuten hyväää! Oli kahta eri lajii kalkkunaa, perunamuusii, jonkunlaist bataattipaistost misä oli vaahtokarkkei pääl ja ties mitä muuta, en ees mmuist enää :DD Ilta sit taas hengailtiin, KUNNES Ina alko puhumaa et hän on lähdös black friday -ostoksille kavereittensa kans. No eiks mum sit sanonu et ota Kaisa mukaa. No niimpa me sit kaheksan aikaa illalla lahettiin shoppailemaa sen kavereitten kans. Osa kaupoist aukes kymmenelt, osa kahelttoist, osa neljält ja loput viidelt :DD Ennen kahta käytiin varmaa 6 kaupas, jokases jääätävä ryysis. Sit mentii kattomaa 17 again (zac efron <3) yhen Jennyn luo kunnes neljält taas jatkettii :DDD Oltiin lopultas koton puol 9 aamulla ja kaikki muut oli jo hereil :DD Enkä ees ostanu mitaa erikoist, mut kokemuksena aika jees. Eika se shoppailu siihen jääny, ku sit Charlene tekstas yheksält et Kaisa lahetääks shoppailemaa Milenan ja olin et totta kai :D Niimpa sitte puol 9 lähdin Illinoisin suurimpaa ostoskeskuksee ja oikeestaa kauppoje suhtee kuulemma koko jenkkien suurin :DD Ja mukaanhan tarttus macbook <3 Ja noin 10 kuppii kahvii starbuckist!
The Scatterday kids!


Mut palailen viikonloppun muihin tapahtumii ku alkaa LOMA perjantain!
Love ya, 
Kaisa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti