Muuten tää viikko on kulunu ihan järjettömän nopeesti! Maanantaina menin ensimmäistä kertaa oikeen kunnolla shoppailee mun uuden siskon Inan kanssa. Tai mentiihän me sit vissii tiistaina ja torstainaki... Ja keskiviikkon käytiin starbucksis :) (Äiti älä mee kattomaa mun nettipankkiin...) Shoppailtuu tuli vaikka ja mitä vaik olinki kyl yllättävän pihi... Tääl on kyl vaan kaikki niiin paljo halvempaa ku suomessa ni on iha mukavaa shoppail! Sääli vaan et Ina lähti perjantain North Westernin yliopistoon, joka on tosin tosi lähellä ja Ina tulee käymään tääl usein, opiskelemaan journalismii. Mitäs eipä mulle sitte viikon aikana tainnukkaa oikee mitää muuta tapahtuu ku tulee läksyi kumminki iha jonkun verra ja pakko mennä viimeistää 11 mais nukkumaa et saa edes sen 6-7 tuntii unta ku tääl nää koulut alkaa nii hito aikasi! Koulu menee ihan mukavasti ja jopa Ranska meinaa vähä sujuakki???? Toivottavasti sujuminen jatkuu ens viikollaki.. Alkaa aika hyvi olla koulussaki semmosii kavereit kene kans voi vähä jottai jutella ja näi + sit pari vähä parempaaki :) Olin muuten aika hito yllättyny ku ensinnäki torstain ku koulus oli fitnes päivä (tarkottaa et sillon juostaan) et jaksoin oikeesti juosta tosi hyvi sen matkan :D Joka oli joku maili tai jotai en tiiä :D Ehkä niist bussist melkee myöhästymisist on ollu jotain hyötyäki... Muuten liikunnnas on ollu JOUSIAMMUNTAA joka ei oo mun laji sit ollenkaa! Voin vaan toivoo et se opettaja arvostaa yrittämist eikä sitä kui hyvi osuu siihe hito tauluu, koska en varmaa 3 viimisen päivän osunu kertaakaa saakeli :D
Viikonloppu onki ollu täynnä tapahtumii. Ensin perjantaina oltiin perheen kanssa semmosil musiikkijuhlil (musiikki oli kamalaa ja sato vettä), ja Claire ainaki oli hyvi tyytymätön. Mulla oli tosin sit loppujen lopuks ihan hauskaa ku mun saksalaine vaihtarikaveri, Charlene, tuli sinne ja sen perhe hengaili mun (pikkuse humalaiste) hostien kanssa. Lauantaina sitte meninki sitte Charlenen luo ja vietin oikeestaa koko päivän siellä. Katottii Slummien miljonääri, syötiin yllätysyllätys herkullinen illalline ja pelattiin vähä niiinku aliast Charlenen hostien ja joidenki heidän tuttavien kans. Aluks olin yllättäen iha kujal mut sit se alkoki sujumaa aika hyvi ja ooon iha varma et sen pelin aikan mun englanti oikeesti parantus huomattavasti! Ainii en ookkaa viel leijunu siit et mun englannin oikeakielisyyttä on kehuttu maast taivaisii tääl :)))) Ehkä ne vähä liiottelee mun mieliks, mut tänäänki yks meiän perhetuttu, joka on ollu englannin kielen professori yliopistos kehus mun englantiani :) Ja nyt itekki huomaa jo sen eron siin ku kattoo telkkarii ja keskustelee ihmisten kans et se oikeesti on paljo helpompaa !
| Tässä teini-ikäinen siskoni Claire vähän paremmalla tuulella viikon varrelta :) |
Tää päivä onki menny kiireisissä merkeissä. Aamulla ensimmäiseks mentiin taas kirkkoon..Aika siel menee aika nopeesti, mut se et jaksaa lähtee sinne meinaa tuottaa tuskaa... Mun ykköstoivehan on herätä 8.00 sunnuntaina että ehtii kirkkoon! Sen peruskirkon jälkee meninki sit toiseen paikkaan johonki jumalanpalvelukseen (mikä ei sekää ollu jumalanpalvelust nähnykkää), joka oli tarkotettu lukiolaisille tai siis high schoolilaisille. Sitte lopustas ku pääsin sieltä kotii lähettiinki sitte semmoseen Scandinavian day -tapahtumaaan, jossa oli paljon ihmisii joitten alkuperä on siellä pohjoismaista päin. Ja eikös siellä sitte tullu vastaan vessajonossa yks suomalainen tyttö, joka on au pairina täs vähän matkan päässä! Ei muuten meinannu suomen puhumisesta tulla YHTÄÄN mitään alkuu! Molemmat meinas vastailla enkuks ja kieli oli aaaivan solmussa! Hehheh ehkä se on vaa hyvä ku englantii tänne on tultu opiskelemaa! Illalla sitte pari pariskuntaa tuli kylää ja syötiin makaroonilaatikkoo! Oli muuten aivan hiton hyvää ja kaikki muutki tykkäs ! Ja ne pariskunnat on aaaivan ihanii ja saan nauraa melkee pöydän alla niitte juttui ku ne selittää :D
| Äiti kato mitä mää löysin täältä :) |
Mutta nyt aika rientää ja pakko mennä nukkumaan jälleen kerran! Lisäilen taas huomenna varmaan pari kuvaa, jos saan aikaseks... Oon niiiiiin hiton laiska ottamaa kuvii et ei mitää rajaa. Mul on kamera ain mukan mut oon ottanu ehkä 20 kuvaa yhteensä tääl :D Jos ei lasketa Photographyy varte otettui.. Niit vaan on paha julkasta ku se niitte kehittämine onki vähä jännempi juttu ... :D Mutta kuulumisiin ja ens viikonloppuna tulee varmaa uutta päivitystä :)
hahhahhaaaa mä voin kuvitella sut ampumassa jousia! :D haluun ehdottomasti kuvamateriaalii siit :D videomateriaali ois toki viel parempaa!
VastaaPoistaheeei joo!! :D ja onneks olkoon loistavast kielitaidost ;)
VastaaPoistaP.S. On Thursday is the season 3 premiere of The Vampire Diaries on the CW. Just saying.. :D
VastaaPoistakuvamateriaalii ette todellakaa tuu saamaa :D sen voin kertoo :D nyt me viel vaihdettii lähiammunnast semmosee et se targetti o jossai 100 metrin pääs (ihan oikeesti se o iha jäätävän kaukan) ja makaa maas ja sit koitetaa saada niit nuolii sinne asti :D hitto ketää meiä ryhmäst (jos on joku 40 tyyppii ja puolet poikii) ei oo osunu siihe:D
VastaaPoistaHehheh emilia sä voitki pitää mut ajantasal kaikist sarjoist mitä tääl tulee ku en osaa kattoo noit sarjoi ite mistää nii et näkisin kaikki ja sit vaa nyt meen kattoo telkkarii ja selaan kaikki 200 kanavaa läpi ja koitan löytää jotai kattomisen arvost :D
mee sidereel.com ja rekisteröidy! sielt löytyy kaikki maailman sarjat ja sit vaan klikkaat track show niitten kohdalt mitä haluut seurata ja niitten kellon ajat ja kanavat ilmestyy sulle semmoseen kalenteriin :)) mun lempisivusto... :D
VastaaPoistahmmmmm :D mahtaakoha sielt näkyy ne kanavapaikatki ku hitto tuol todellaki on se joku 200 ja en koskaa löydä sielt niit kanavii ku ne o erittäin epäloogisest siel :D
VastaaPoistano ne ei kyllä näy :D sun täytyy kysyy joltai tai sit meet vaa ne kaikki läpi (Y) mulki vähä kesti et löysin Mtv:n mun telkkarist ku se on kanava 210 :D
VastaaPoista