Mut juu viikko sujus kouluu käydessä ja laiskotellessa :D Btw katoin 8 jaksoo Gossip girlii viikon aikana ku emilia meni muistuttamaa et tääl tulis uudet jaksotki nytte.. Ja täytyy mun nyt tietty kattoo kaikki jakso mitkä o jääny väliin eli reilut yks tuotantokautta :D Mut juu koulu sujuu ihan mukavasti eikä nyt missään muus ku englannis oo vähän ongelmii. Ja neki johtuu siit et luettiin kirjaa englanniks ja sen kirjan sanasto nyt oli kuusest ku puolet oli sanoi mitä en ollu ikin kuullukkaa ja loput sit vaa muuten brittienglantii :D Ja on ollu aika nöyryyttävää tehdä niit monivalinta testei eikä oo ollu puoleen kysymyksist mitään havaintoo... Mut joo se on "luettu" nyt. Ja toinen vaihtari joka on mun ryhmäs ei edes yrittäny eli pointsit mulle :DD Matikastaki oon nyt saanu semmost reiluu 90% et en valita.. Ja oon kyl aika ylpee et yhest testist tai semmosest sain 109% et muahahahahaha vaa jenkit :D Ainii semmone jännä juttu oli täl viikol ku palohälytys. Ei siin se on mukavaa ku aamul 8 aikaa pillit soimaa nii kovaa et pakko peittää korvat ja ulkon sataa vettä ja ehkä 10 astet lämmint. Ei siin paljoo naurattanu ....
Torstaina sitte oliki taas snowball. Siel nyt oli hauskaa taas jälleen kerran. Tosin pieni miinus siit et vesiputousbieber ei ollu paikal, mut en valita :DD Siel tuli muuten todettuu et jos joku käskee jenkeissäkin vetää sormesta ni ei kannata... Tosin en vetäny sitä mut kaikki nauro mul ku jouduin vähä aikaa miettimää et onkohan tää joku kansainvälinen juttu vai ei :D Mut juuu perjantain sitte menin Baileyn, Nickin, Meganin ja Dennisin kanssa ekaks syömään ylläriylläri ja sitte meganin kautta keilaamaan. Tosin Nick ja Bailey ei enää sinne tullukkaan vaan meni viettämään laatuaikaa ... Mut juu Dennis on vanha snowball kävijä mut nyt sen on colleges Milwaukees :) Istuttiin siis eka kolme tuntii steak'n shake:ssa ja syötiin ihan sairaaan hyvät hampurilaiset ja pirtelöt :D Sitte pohdittiin varmaan tunti et mitä seuraavaks ja lopultas päädyttiin keilaamaan. En siis ollu kolmas pyörä koska Megan seurustelee, mut en myöskään (onneks) ollu täl kertaa parituksen kohteena :D Ja niiin en muute hävinny ku kerran!
Eilen sitte se päivä, jota oon kauan odottanu eli pääsin CHICAGOON. Oli ihan sairaan siiistii katel niit pilvenpiirtäjii ikkunast ja oikeesti tuli semmone fiilis et nyt oon jenkeis. Aina välil se tosiasia pääsee unohtumaa... Mut juu käveltiin siel semmosel ostoskadul ja käytiin mm. Apple stores. Rakastuin siihen btw. Äiti varmaa antaa mulle applen kannettavan tai ainaki ipadin joululahjaks? :))) Shoppailuu muuten en päässy suorittamaa ku dad ja Claire oli matkassa mukana :D Sitte mentiinki sieltä syömään semmoseen ravintolaan misä kaikki tarjoilijat oli tökeröi ja epäasiallisii. Eikä ollu kauhee mukavaa ku heti ku avasin suuni ne havaitsi et oon jostain muualt kotosin ja jakso huomautel mun aksentistani kokoaja :D Mut juu ei siitä ruokailust sen enempää paitsi et mun hampurilaine oli jäätävä eikä mahtunu mun suuhun. Mut sitte niiii mentiiinki sil Segway touril mist selitinki jo joskus sillo ku dinosauruksetki viel eli. Se oli ihan sairaaaan siistii. Tosin se opas kävi mun hermoil enkä tajunnu mitää mitä se puhus sen italia-aksentil, mut ei siin mittää. Eka vähä harjoteltii ettei tiputa järvee eikä ajeta auton alle ja sit mentiii :) Reilu tunti sit ajeltii ja katotii Chicagoo sielt järven rannalt käsin. Suosittelen.
Tänään sitte meninki muutaman mutkan kautta Charlenen luo värjäämään hiuksii sveitsiläisen Angin kanssa :) Onnistuin sit tietty sekottamaa sen mun aineen väärin ja jouduin käymää ostamas uuden hiusvärin. Hehheh. No onneks ne ei ollu ku 8$ kappale joten ei se kauheesti kalliimmaks tullu ku et olisin Suomes värjänny. Illan kruunaski sitte kiinalainen, jota mum haki illalliseks. Omnomnom! Mun piti ihan lyhyesti ja nopeesti vaan kirjottaa mut en selvästikkää onnistunu siin taaskaan :D Nyt siiis uusia koitoksia kohti :) Scatterdayt kiittää ja kuittaa ilman käsiä. PS. sori kuvien asettelu kusee, mut haluun nukkumaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti