lauantai 15. lokakuuta 2011

Homecoming, AFS leiri ja kaikkee silt välilt :)

Nyt onki päässy aikaa vierähtämää edellisest päivityksest, ku viime viikonloppu oli KIIREINEN Ensinnäki oli AFS:än leiri ja sit oli viel Homecoming! Loppujen lopuks jäi kyl vaan hyvä mieli viikonlopusta, vaik välil meinas pää räjähtää!

Hmmm ensin voisin vähä koittaa selittää homecomingist. Ei mul kyl koskaa selvinny et mite kaikki se touhu on saanu alkunsa, mut kyl siihe jotenki luokkakokoukset yms. on kuulunu aikasemmi. Tosin emmää mitää sellasii havainnu. Mut siis koko edellisviikko meniki kaikenlaisen homecomingsäädön parissa.. Joka päiväl oli ensinnäki valittu teema, jonka mukaan pukeuduttiin. Maanantain oli bändi t-paidat, tiistain pukeuduttiin homecoming teeman mukaan, joka oli "Under the Sea", keskiviikkon seniorit pukeutu sinisee, juniorit punasee, sophomoret keltasee ja freshmenit vihreesee. Torstain oliki sit "Viking Spirit" -päivä tarkottaen sitte sitä et pukeuduttiin koulun huppareihi ja paitoihi, tarkottaen et koko koulu oli sininen ja valkonen. Hehheh niinku Suomi, kyllä! Perjantain oliki sit vapaapäivä <3 Keskiviikkona sitte kyllä kokotouhu oikeen kunnolla alko, ku oli Powder Puff -peli. Tarkottaa siis tyttöjen jenkkifutist... Tosin se näytti paremminki kanalaumalt leikkimäs hippaa.. Ei millään pahalla, mut siin pelis ei ollu mitään järkee ! Joo no ei siin käytin sen kolme tuntii sit sosiaaliseen verkostoitumiseen Nickin, Baileyn ja Meganin kans :D Torstain olis ollu jottain sähellyst koulul ja vissii melkee kaikki oliki siel, mut mä päätin mennä snowballii Meganin ja Baileyn kans, koska pyjamabileet. Tarkottaen katottiin leffaa pyjamat pääl. Ei siin mut sen jälkee Nick tuli sinne ja halus välttämät mennä Mäkkii. Ei meit yhtään katottu, ku pompittiin pyjamat pääl siel.. :D Mut hei mul oli sannin ja iikun antama makkaraseepra paita pääl ja voin kertoo et ei menny pää alas ! Perjantain oliki sit homecomingparaati. Elikkä siis siel kaikki klubit, urheilujoukkueet, homecoming queen & king yms. esittäytys. Ja tietenki vaihtarit! Oli kyl iha mukavaa istustel siel avoauton kyydis, hymyillä ja heilutel suomenlippuu, ku aurinko paisto täydelt taivaalt :D
Bailey & Megan








HEHHEH




















 Nyt sit vähä joudun hyppäämää et pääsen takasin homecomingii, mut lauantain iltapäiväl pääsin  eiriltä 16.15, ajettiin kotiin 20 min ja sitte oli aikaa noin 40 minuuttii saada itteni tanssiaiskuntoo! Ei siin ihan hyvin (mielestäni) onnistuin! Sitte suuntasinki kohti Taylorin kotiii ja siel mua odotteliki sitte kolme pariskuntaa ja yks hmm... tappi. Ja Dan sitte tietenki kuvitteli et oon sen deitti.. Mietin kyl siin vaihees ku kaikkien äidit siin hössötti meist yhteiskuvaa et HEHHEH! Nojooo lukuisten kuvien jälkee päästii sit lopultas asiaan eli illallisee. Joskus sitte seiskan paikkeilla ku lopultas saatiin syötyy päästiinki sitte koululle ja sinne tansseihi.. Se koko juttu nyt oli vähä niinku ala-asteen discot. Paitsi et tuol sai ilmaset limut ja naposteltavat :D Tosin pääsymaksu oli mukavat $20.. Siellä sitte ku nää meiän pariskunnat alko tanssimaa ni eiks Dan sit halunnu tanssii mun kanssa. Nooh ekal kertaa ku se kysys sattus olemaa nii kova meteli et en "kuullu", tokal kertaa mun englannin kielentaito oli niii heikkoo et en "ymmärtäny" kysymyst, mut sit kolmannel kerral ei auttanu muu ku tanssii sen kans :DD Nooh emmä sit kumminkaa iha nii pitkäl menny ku nää muut pariskunnat, ku niitten tanssiminen näytti enemmänki.. hmm.. joltain... kuivaharjottelult.... Iha oikeesti ! Tanssiaisten jälkee mentiinki sitte takasin Taylorin luo. Siel paisteltii vaahtokarkkei ja Nick kerto "kauhutarinoit". Mut jooo hauska ilta oli kumminki vaik ette varmaa mitään muuta tajunnukkaa ku et mul lopultas oli "deitti" :D

Nick & Minä
Dan, Minä, Bailey, Nick, Rachel, Tommy, Taylor and  Sadie


Dan & Minä :)
Niii sitte voisinki palailla takasi perjantaihi, jollon paraatin jälkee lähdinki sitte leireilemää. Siellä leirillä oli parii poikkeust lukuunottamat kaikki 45 pohjois-Illianoisin vaihtarii. Ja niiinno tunnelma oli sen mukanen :D Käytiin siel lävitte kaikenlaisii tilanteit mitä voi täsä vuoden mittaan tulla vastaa. Ei siel nyt iha hirveesti mitää uutta informaatioo tullu, mut oli iha kiva kuulla mitä muut ajattelee esimerkiks rahankäytöst täällä. Lauantai aamupäivä ei kyl ollu nii mukava, ku siivottiin neljä tuntiii.. (Valitan äiti, pahoin pelkään et harjotus ei tee mestarii täsä lajis..) Toisaalt oli iha kivaa jutel ja tutustuu siin sit samal ku kuurattiin pisuaareja.. HEHHEH. Hmmm ei mul nyt tuu mielee mitää muuta selitettävää ku et kivaa oli sielläkii. BTW taidan muuttaa Norjaan tai Tanskaa, koska pojat sielt tiskas vapaaehtosesti!





Juuu niii no tää viikko sit taas onki menny vähä mielenkiintosesti, ku tiistain oli vapaapäivä ja keskiviikkon menrii kouluun vast puolenpäivän mais! Mut juuu maanantain vapaapäivä käytettiin hyväks viettäen laatuaikaa perheen kanssa. hehheh. Mentiin jonnekki keskelle ei mitään ja sitte siel oli jotku karnevaalit. Siel sitte oli semmonen jääätävä labyrintti. Se oli leikattu maissipellol ja oli muute haastet mennä se läpi. Tosin Dad kehus mun suunnistus+kartankäyttötaitoi! Ja hauskaa  sielläki lopultas oli :D Vaik paluumatkal kotiin ei voinu hengittää ollenkaa ku Claire ajo... Ja muuten samal reissul pääsin ensimmäist kertaa jenkkilän antiikkiliikkeeseen... Oli melkeen yhtä tylsää ku suomessa! Viikko nyt oli muuten varsin tylsä, ku ei ollu Operation Snowballii :( Mut juuu perjantain koulun jälkee Charlene ja Javi tuli meille ja syötiin terveellisesti täysjyväsipsei ja pelattiin Wii:tä. Hehheh nyt ku en pelannu Clairee vastaa voitin jopa Mario Cartis :)) Illal sit pelasin sitä vastaa jotai ihme pelei ja hävisin 16-1.... Nooh ehkä mä joskus opin.. Toivottavasti enne ku tarvii palata Suomee! Tänää meninki sitte taas yllättäen shoppailemaan Javin kanssa. Mukaan tarttus vaikka ja ties mitä. Esimerkiks vyö, farkut, t-paita, korvakorut, villatakki, toppi... Pankkitili saattaa olla vihanen kyl nytte.. Ehkä se leppyy taas pian :) Siellä sitte, ku oltiin shoppailemassa ni Charlene soitti ja pyysi menemään sinne. Meninki sit sinne suoraan ja katottiin She's the man, jonka oon nähny ehkä noin 100000 kertaa, mut se on kyl aina yhtä hyvä ja sit ettei vaa tuu romantiikka & disney vajet, katottii Another Cinderella story (vissiin suomeks tuhkimotarina 2??). Meinasin tosin tulla agressiiviseks ku katottiin sitä.. Onneks ei ollu valomiekkoi lähistöl. Mut juuu nyt vois alkaa nukkumaa ku huomen pitäis taas suunnata kirkkoo.. Jos totta puhutaa tää kirkottelu alkaa kyl jo tulemaa korvistaki ulos! On muute ollu aika mielenkiintoset pari päivää ku mum on ollu Indianas Beccan luona ja oon täällä kolmestaan Dadin ja Clairen kanssa... Mut juu tämä tässä tällä erää kuulumisiin :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti