keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Sitä sun tätä ja enimmääkseen sitä!

Nooh nyt koitan armottomasti muistella et mitäs täsä on mahtanu thanksgivingin jälkee tapahtuu! En nyt kaikkee muista, mut on kyl ollu paljo menemist ja tulemist jokapuolel!

Hmmm mistäs sitä alottais.. Ainaki heti thanksgivingin jälkee menin ekaa kertaa Clairen telinevoimistelu kisoihi. Oli mielenkiintosta kattoa ku neidit oli ilmas enemmän ku maanpääl. Clairen kisat ei sit kyl menny iha nii hyvi.. Tai no oli se meiän koulun toiseks paras permannol ja mum oli siit iha innoissaa ! Mut sit se sen paras laji meni huonosti ja se oli nii hito kiukkune :DDD Nooh sit ku se pääsi kotii sielt ni se oli jo vähä paremmal tuulel paitsi et sit mun piti iha välttämät nukkuu sen huonees :D Ja koita siin sit jotai sanoo ku tulee "Ina aina nukkus mun huonees" ja olin et noniiii :D Nukuin siellä sitte (jopa mulle) liian lyhyel sohval  :D

Hmmm mitäs muuta mielenkiintost täsä on sitte tapahtunu... Hmm no ainaki sitte seuraavan viikonloppun käytiin Javin ja Charlenen kans kattomas Twilight! :D Oli hyvä :D Ja sen jälkee mentii tottakai syömää :DD Oli muute hyvää ruokaa :D Ja söin AIVAN liikaa :D Sitte lauantaina menin taas Angin kans Chicagoo! Täl kertaa luistelemaan. Emmäkää nyt mikää huippuluistelija oo mut ku kattos ku ranskalaine Nicolas ja bolivialainen Agustin luisteli ekaa kertaa ni voi hehheh :DD Aivan ensi niitte piti saada luistimet oikeisii jalkoihi! Joo hauskaa oli :D Ja suunnisteltii ympäri Chicagoo EKSYMÄTTÄ! Oon ylpee meist :))))

Agustin, Angin sisko, Nicolas, Angi ja minäää


Agustin, the BEAN ja minä


Nooh sitte seuraavan perjantain hengailtiii Meganin, Tomin, Nickin ja Baileyn kans :D Meiä vähä niinku piti mennä kattomaa ku tuol keskustas sytytettii jouluvalot jne. mut eiks me sit myöhästytty sielt totta kai :D Niitten kans ku jotai tekee ni aina ollaa myöhäs :D Sen jälkee mentii sit kumminkii Nickin luo kattomaa leffaa, jonka nimi ei tuu nyt mielee mut oli nii hito hauska ja nauroin niin paljo et ne sano ettei kato enää ikin mun kans leffaa :D Ja päästettii niitte koira karkuu siin samal. Voin kertoo et oli mukava näky ku Megan lähtee vesisateesee koiran perää ku ammus ilma kenkii ja koht kaikki muut perää :DD Btw Nick o yrittäny murhata mut ajotaidoillaa varmaa 5 kertaa viimisen parin viikon aikan ! Se ei kans osaa ollenkaa ajaa! Se et mitä muuta sinä viikonloppun tein ei kyl nyt tuu mieleen mut kyl mä jotain koska kauhee kiire ollu :D

Mutta sitte seuraava vkl meniki sitte taas niiin että perjantaina menin Aleshan luo :D Se on tämmöne vähä uudempi tuttavuus täält :D (Istuin sen vieres ku oltii ranskan ryhmien kans field tripil juutalaisvainomuseos ja semmoses iha hito hyväs ravintolas). Mut joo sen luo sit kumminki olin  ja siel oli pari muutaki tyttöö ja pidettii tyttöjeiltaa :) Eli syötii, leikittii barbeil ja arvosteltii musiikkivideoit :D




Nooh sillon mun piti sit mennä ajois kotiin KOSKA ! Lauantain oli AFS:än vuotuinen jouluretki Chicagoo :) eli suurin osa alueen vaihtareist nappas junan chicagoo ja sit nähtii kaikki siel : )) Ekaks suunnattii semmosee tiedemuseoo! No kuullostaa varmaa aika hito kiinnostavalt, mut se oikeest oli! Se oli vähä niinku heureka mut pinta-ala potenssiin 100 ja sit voitte kuvitel mimmone jäätävä pytinki (mikä sana!) se oli. Sen jälkee mentii saksalaisil joulumarkkinoil ja hehheh totta kai oli syksyn kylmin päivä ja se oli ulkon ja olin siel kolmen saksalaisen kans (Y) Joo varpaat jäätys maahan kii ku he maisteli saksalaisii herkkui! :D Sit shoppailtii pari tuntii siel niii ennenku lähettii semmosee hmm improvisaatioteatteri esityksee :D (kiitos milla kun toit sanan takaisin mieleeni) Ja sen jälkee syömää italialaist ruokaa :D aaaaah! :D Jooo Siin se päivä meniki ja otettii juna takasi tänne 11 aikoihi. Charlene tuli siitä sitte meille ja vietti koko viikon tääl ku sen hostit oli californias:D
Ryhmäkuva ennen museoo!

Museon jälkee!

Ja teatterijutun jälkee!
Sitte ollaankii jo täsä viikonlopus :D Hmm perjantain menin Robbinin (mun tukihenkilö tääl) leipoo keksei 5 muun vaihtari kans :D Vietettii siel sit se yöki ja näi :D Launtain mun piti mennä iha ajois kotii mut en sit mennykkää ku Robbin ei halunnu et vietän illan yksin koton :DD Mietin siinä että niin, koskaan ei oo sitä ennen tapahtunu! :D Mut ei siin lauantain käytii vähä shoppailemas ja leivottii lisää :) Aivan ja opiskelin matikkaa Robbinin miehen avustuksel ku se o entine matikan opettaja ni se sit kävi mun kans läpi vähä niinku kaikki syksyn asiat, koska finalsit on melkee heti ku pääsen takas kouluu lomalt. Aaaah <3
Joulutunnelmii koulust!
Laura poroilemas

Kyllähä täsä sit kaikenlaist muutaki tapahtunu mut en vaa muist enää mitä :D Yks maininna arvonen juttu oli et menin sulkapallojoukkuee pre-season harjotuksii :DD Kyllä minä kävin kuntoilemassa! Ja meen kyl seuraavii treeneihinki! :D Mutta joulutunnelmiin! Saatte joulukoristuspäivityksen heti ku saan aikaseks :) JA nyt ton meiän koulun videon PITÄIS toimii!






Kaisuliii




1 kommentti: