maanantai 3. lokakuuta 2011

Juna kulkee

Niiiii taas oon viikko hukkunu kummallisen nopeesti johonki! Yleisfiilis viikosta todellaki on se, et mihin se oikeen hävis? Alkuviikosta Charlene siis oli meillä "hoidossa". Ei siinä oli ihan mukavaa, mut mun kaltasel ihmisel joka tarttee vähä omaa aikaaki, kolme päivää jonkun kans kokoaja alkaa jo tuottaa tuskaa :D Ei siin nyt mitää suurii ongelmii tullu, mut kyl sitä keskiviikkon jo miettis et jos vois hetken iha yksinki olla. Maanantaina siiiis Charlene tuli ja käytiin YLLÄTYS YLLÄTYS shoppailemassa vähän Ultassa, joka on jääätävän kokonen kosmetiikka/hiustuotekauppa :D Ja jotain hintatasosta kertoo se et ostin uuden kajaalin, kasvovoiteen, hiusten tehohoidon, meikkivoiteen ja huulipunan reilul kahdelkympil... Dollareina siis... Enkä ostanu ees mitää halpistuotteit. Ultaa tulee kyl Suomes IKÄVÄ! Ilta meniki sitte siinä ku yritettii saada läksyi tehtyy, mut jostain syystä ei keskittymine oikee onnistunu :D Tiistaina koulun jälkee mentiinki sitte Ceramics clubiin, koska mun keksirasiani on aika pahasti vaiheessa....  Mut vaik ite sanonki ni se on ihan sairaaan hiano! Saatte sit nähä kuvii ku joskus satun saamaan sen valmiiks. Ilta meniki sitte valmistautuessa matikan testiin... Ilmeisesti ihan hyvin ainaki mun osalta koska testistä tuli 93% ja oon kyl iha hito ylpee itestäni! :D Alan taas jopa lukion pitkän matikan tappelun jälkee tykkäämää matikast. Vois varmaa alkaa harkita lyhyt matikkaa, jos se olis aina mukavaa..

Keskiviikkona sitte käytiin ostamassa homecoming koruja ja löysinki sitte iha sairaan hianon kaulakorun ja korvikset ! Mietin vaa et toivottavast ne ei oo liian juhlavat ku en oikee tiiä et mimmost tyyliii siel pitäis olla ku toiset sanoo et ei liikaa mut sit taas toiset et ei voi olla liian juhlavaa.. No kai se sit lauantain selviää! Koruostosten jälkee Charlene sit meniki kottiin jo. Ei siinä oli ihan mukavaa, mut kyl kaks iltaa olis riittäny :D Mut juuu keskiviikkoiltan taas koitti Young Life. Se on kyl aika hulluu ja mietin vaa et ketä ottaa semmosen lauman nuorii omaan kellariinsa, mut nähtävästi semmoset kenel o oma golf puttausharjotuskenttäki siellä :D Hauskaa oli !

Bailey and Megan
Torstaina koittiki sit taas Operation Snowball. Ei mul vieläkää selvinny iha tarkkaa selvinny et mikä se on mut ainaki ne yrittää siis edistää nuorten päihteettömyyttä ja kasvattaa nuorten johtajuustaitoja :D Sitte se on pääsääntösesti suunnattu vähä niinku ulospäinsuuntautuneille ja avoimille nuorille :D En tiiä kyl vieläkää mitä mää siel teen ja tommiki sitä ihmetteli suunnattomasti.... Ehkä se pelkää mun johtajuustaitojeni kasvuu ;D Noh oli miten oli mut torstai-illat on kyl mun viikon kohokohta! Eikä vaan siks et taas auton takapenkil odotteli kaks jätkää (Mut onhan se ihan plussaa et ne siellä on). Meen muuten snowball kaverien kans homecomingiiki!
hehheh
Turistit
Perjantaina sitte oliki taas kotipelipäivä (toi muuten kuullostaa tosi tyhmält) ja pelattiin Bataviaa vastaan! Batavia High School on siis meiän pahin kilpakumppani.. Ja kyl sen koulussaki huomas ku cheerleadirit pomppi ympäriinsä ja kokoajan puhuttii vaa illan pelist. Sophomorejoukkue oli oikee hiustyylinsäki yhtenäistäny pelin kunniaks. Täällä muuten nää High School -joukkueet on iso juttu. Ykski ilta juteltii illallispöydäs vaa jalkapallost ja nää vanhemmatki tiesi tasan tarkkaa et ketä pelaa ja mitä paikkaa ja onks ne hyvii vai ei. Ei siinä ei siinä. Ja pelei käy varmaa kattomas enemmä ihmisii ku Tepsin peleis ! No en kyl itseasias tiiä kui paljo siel käy, mut näissä käy ainaki semmoset 6000 henkee ja tunnelma on sen mukane! Varsinki siel oppilasosios ku 1000 hengen katsomoo ahtautuu melkee 1800 henkee. Siin ei voi ku hehheh sanoo! Ainoo miinus perjantain pelis oli se et lopultas me hävittii :(  Oli kyl tiukka peli ja viimist minuuttii lukuunottamat sai jännittää. Ei sillä et mä säännöistä jotain tajuaisin.. Tai et olisin nähny kunnol sitä peliii toisel puoliskol, ku olin "senior"osios, jossa kaikki seisoo ja yllättäen olin muita kainaloihi asti.. Mut onneks muut jakso selostaa mul ja semmosel toisel keskimääräistä lyhyemmälle henkilölle mitä siel tapahtuu :D
Mitäs niii sit päästäänki jo viikonloppuun. Lauantain oli semmonen AFS:än piknik hommeli, jos pääsin ekaa kertaa tapaamaa melkee kaikki lähialuees vaihtareist. Mikäs siinä oli syödessä, muihin  tutustuessa ja kuulumisii vaihdellessa. Siin oikeestaa meniki koko päivä ku siel piti olla kolmen maissa ja kuuden jälkee tultii kottii ni ei siin  pal muuta ehdikkää.. Paitsi pelaamaa Clairen kans Mario Cartii Wii:llä.. Voitin sen eilen jopa kerra!! Sunnuntaina tuttuun tapaan sitte oli kolmen tunnin kirkkosessio.. Siel High School jutus oli kyl oikeestaa tosi kivaa tänää, ku jakauduttii semmosii ryhmiii ja sit juteltii kaikkee henkevää ja vähemmä henkevää :D Ja sitte iltapäivällä oli yllättäen luvassa shoppailuu :D Mukaan tarttus kaikkee hyödyllistä ja vähemmän hyödyllistä homecomingii varte. Mutta juuu palailen sitte ehkä toivottavasti ens maanantaina asiaan, jos vaan ehin ku kiireinen viikko ja varsinki viikonloppu tulossa!
Siivousharjoitusta







Alueen vaihtarit :)

2 kommenttia:

  1. odotan jo innolla sun seuraavaa blogia ja uusia kuvia :)

    ps. mekkos oli ihana, katoin facebookista! :)

    VastaaPoista
  2. hei vaan anonyymi :D

    kyl se uus teksti varmaa tulee täsä lähipäivin kunha vaa jaksan kirjotel :D

    VastaaPoista