Jos oon ennen väittäny teil et oon ollu kiireinen, ni oon valehdellu, koska vast viime viikol tajusin et mitä se on ku on oikeesti kiire ja miljoona asiaa hoidettavana! Koitan nyt lyhyesti kirjotella ku pitäis läksyi yms. vähä viel ehtii tänää tekemää.. Epäilen kyl vähän et mite onnistuu :D
Mut juuu viime viikko alko mukavasti 'field tripillä': Hehheh field trip kuullostaa paremmalt ku esim koulun retki?? ookke mun suomi alkaa olla aika pahasti ruostees, ku en oo yhtä viiden minuutin skypepuheluu lukuunottamat puhunu varmaa yhtää suomee yli viikkoon et koittakaa kestää. Niiin siis kaikki meiän koulun ceramics ryhmät lähti sillon semmosel perinteisel keltasel koulubussilla toho St Charlesiin (lähikaupunki) semmoseen käsityökeskukseen. Siellä sitte oli erillaisii "pajoja", joista kahteen jokanen osallistu. Ite olin aamupäivän paperin marmoroinnissa ja sitte iltapäivällä polttamassa rakusavitöitä. Tässä pari kuvaa sieltä :))
 |
| tällee siis poltettii osa niist meiän töist :) |
 |
| Marcos & Ashleigh siel pajassa :) |
 |
| Parker ja Colin, jotka oli enemmä ku halukkait pääsemää mun blogii :D |
Niii sitte en nyt jaksa muistaa et mitä muuta viime viikol oli. Ei vissii mitää erikoist mut kauhee kiire. Eiku muistanpas tiistaina menin Robbinin eli siis mun tukihenkilön luo laittamaa italialaist ruokaa italialaisen Lauran kanssa. Oli muuten HYVÄÄ tirumisuu ja pitsaa! Ja aivan torstaina oli sitte Halloween partyt International Clubin kanssa :) Kaiverrettiin kurpitsoja ja katottiin leffaa ja syötiin herkkuja.. Btw nyt oon lihonnu kilon -.-
Perjantain sitte meninki taas field tripille. Täl kertaa kaikki valokuvausryhmät meni Chicagoon jollekki vanhalle ja tosi kuuluisalle hautausmaalle. Kuullostaa varmaa tosi kiehtovalt mut se oikeesti oli :D Se ei siis ollu semmonen perus suomalainen hautausmaa vaan jäätävän kokonen puisto. Siis se et käveli melkeen toisel laidal kesti pääl puol tuntii (Y) Mut juu siel sit kuvailtiin pari tuntii ja sit mentii Burger Kingii syömään. Ei ollu hyvää ruokaa siellä. Mut hauskaa oli taas jälleen kerran :D Pelattiin siel muuten Unoo japanilaisil korteil ja kiinalaisen säännöil :D Ei siinä mielenkiintoista sanoisin.
 |
| Laura kokkailee :) |
|
 |
| Mää ottamas lisää tiramisuu |
|
 |
| Hehheh |
|
 |
| Rebecca ja Hailey :) |
|
 |
| Javi, Kurpitsa ja minäää | |
|
 |
| HEHHEH | |
|
Mitäs sitte niin aivan, ku päästiin takasin koululle ni Javi ja Rebecca tuliki suoraan meille. (=chileläinen vaihtari ja kiinalainen vaihtari meiän koulusta.) Siinä sitte vähä aikaa hengailtiin ennenku piti lähtee Bataviaan (taas lähikaupunki :D) ku siellä Batavian High Schoolin international club oli järjestäny ensin illallisen thai-ravintolassa ja sitte mentiin semmoseen kummitusjuttuun). Siel ravintolas meinas tarjoilu olla vähä hitaan puoleista ku 20 henkee pamahti yhtäkkii paikalle, mut ruoka oli hyvää ja se on pääasia! Sitte mentiinki sinne kummitusjuttuun. Tarkotti siis sitä et se oli vähä niinku kummitustalo, mut siel oli oikeet ihmiset pelästyttelemäs meit ku käveltii ympäri semmost jotai maauimalaa :D Toiset sano et se ei ollu yhtää pelottava, mut kyl mä ainaki pelkäsin. Ja kiljuin. Jotkut voi ehkä kuvitella tilanteen.... Ne ei tosin käyttäny valomiekkoi eikä lateksipossui siellä :(
 |
| Moeez ja mun Halloween ilme |
|
 |
| Aavistuksen pelottavampi minä.... PS ei oo valomiekkaa.. |
|
 |
| Charlene & minä ja tikut & nälkä |
|
Sieltä sitte menin taas Robbinin luo täl kertaa yökyläilemään. Siel oli muit vaihtareit kanssa ja niii. Lauantain aamul mentiin sit poimimaan siemenii jonnekki farmille. Joo en osaa suomeks selittää mitä se oli mut siel pellol kumminki rämmittii ja poimittii siemenii. 4 tuntii :DD Ja olin muuten siel vapaaehtosesti. Ei siinä :D Siel oli paljon muit vaihtareit kanssa ja oli hauskaa jutel niitten kans siin samal :)
 |
| Hehheh amppari pisti mua poskeen muuten tuol .. |
 |
| Minä, Angi, Pia, Rashan, Yesha, Anastasia ja Peter :) |
|
Lauantai illal meninki sitte sveitsiläisen Angin luo yöks Javin kanssa. Oli iha sairaa hauskaa valvoo myöhää ja juoruta kunnol pitkäst aikaa :D Ja katottiiha me leffakki ja leivottiin sveitsiläisii pullii. Sunnuntain ku lopultas päästiin sängyist (tai minä lattialt tyynyjen päält) ylös lähettiin shoppailemaan. Suuntana oli outlet mall ja pahoin pelkäsin et se retki tulee kalliiks, mut ei se sit loppujen lopuks tullukkaa. Mukaan tarttu tosin $40 dollarin laukku, mut se oli guessin ni ei sekää sit kallis ollu :D
 |
| Angi, Javi ja STARBUCKS! | |
|
 |
| Javi ja meiän aamuteet :) |
|
Noniii ja nyt päästäänki sit jo eiliseen ja täällä oli siis Halloween! Koulussa varmaan puolet oppilaist ja opettajist! oli pukeutunu. Mä nyt en aamul tietenkää mitää tajunnu, ku silmät ristis valitsin vaatteit et jotai pelottavaa olis voinu laittaa :D Mut nii iltapäivällä sit menin Auroraan (taaas lähikaupunki) pakistanilaisen Moeezin luo. Ne piti siellä halloween juhlat, johon tosin ei sit loppujen lopuks saapunu ku 4 vaihtarii :D No mut ei siis pukeuduttiin siellä sitte ja lähettiiin trick or treat -kierrokselle :D Se oli iha ku olin virpomas ollu ! Oltiin me ehkä pari vuotta liian vanhoi siihen touhuu, mut ei se mitää haitannu :D Mä olin siis piru, Moeez oli Joker, Angi oli hippi ja Anastasia kummitus.
 |
| HEHHEHHEH | |
 |
| Angi ja Anastacia |
Mun tavote oli kirjottaa lyhyesti ja ytimekkäästi epäonnistu jälleen mut ei mul menny täl kertaa ku reilu puol tuntii! Palailkaamme astiaan lähiaikoina ku on aikaa. BTW John Lennon on keksiny tän otsikon mun sijasta...
 |
| Meiän hirvel on kans Halloween :) |
|
IHANA toi hirvi! :D
VastaaPoistahehheh luulin jo et minä ;DDD se on!
VastaaPoistano sinäkin! oikein hurmaava halloweenasu :DD
VastaaPoistaXDXDXDXDXDXDXDXD
VastaaPoistahahhahhaaa mä kuolen koht nauruun! :D toi sun asu on ihan paras! :D
VastaaPoistahahahaha älä kuole, mul tulee ikävä :D voidaan ens halloweeninä kaikki pukeutuu tollee ;D ja btw toi kuva ei päästä mun asuani viel oikeuksiinsa.. Tosin muistutan vähän joulupukkii koko vartalo kuvas :DD
VastaaPoista